Matjaž MerljakMatjaž Merljak
Petra StoparPetra Stopar

Radijski utrip

Mini počitnice na Bledu: Žagarija

Tako. Pa lahko razkrijemo. Na 6. radijskih mini počitnicah je na koncertu presenečenja zapela Tanja Žagar. Če smo lani v Radencih žlindrali z ansamblom Roka Žlindre, smo letos imeli žagarijo.

14.01.2017, 08:09 Marta Jerebič

Poslovil se je Janez Zupet

V župnijski cerkvi v Vipavi so se včeraj poslovili od dolgoletnega duhovnega pomočnika prof. Janeza Zupeta, ki ga je Gospod poklical k sebi 29. marca 2016. Sinoči so ga prepeljali v Horjul, kjer ...

31.03.2016, 16:22 Tone Gorjup

Radijske mini počitnice v Radencih

Začenjajo se 5. mini počitnice Radia Ognjišče. Letos se 320 počitnikarjev odpravlja v zdravilišče Radenci. Nastanjeni bodo v hotelu Radin in Izvir, ki sta med seboj povezana. Med ...

11.12.2015, 05:00 Marta Jerebič

8. dan: Prišel je čas slovesa

Zadnji zajtrk v Grand hotelu Neum, pakiranje, oddaja kartic in plačilo morebitnih računov. In spet smo na avtobusih, tokrat na poti domov. Še en del Dalmacije pod Biokovim in v neposredni ...

01.07.2015, 07:30

7. dan: Zadnji dan na obali Bosne in Hercegovine

Radijske počitnice se bližajo koncu. „Jaz zate, ti zame“, smo poimenovali jutranji pohod po ulicah in sprehajalnih poteh Neuma. Na vrsti je bil še en zabavni večer, ki ga je ...

30.06.2015, 23:35

FOTO: 6. dan: Pri Kraljici miru v Medžugorju

Praznik apostolov Petra in Pavla je bil tokrat obarvan marijansko, saj je bil povezan z romanjem počitnikarjev v Medžugorje. Cerkev v Sloveniji ima dvanajst novomašnikov, posvečenja pa so ...

29.06.2015, 22:25

5. dan: Gospodov dan v Bosni in Hercegovini

Nedelja je lepa priložnost, da spoznamo versko podobo dežele, v kateri bivamo. Neum je danes predvsem katoliški. Poleg župnijske cerkve, katere zavetnica je Marija, zdravje bolnikov, je ...

28.06.2015, 19:30

FOTO: 3. dan: Dubrovnik v barvah počitnikarjev

Po dnevu počitka in prvih spogledovanj z morskimi valovi smo spet na poti. Cilj našega potovanja je Dubrovnik s svojo veličastno podobo utrjenega srednjeveškega mesta in vsem, kar ...