Nataša Ličen
Matej Kržišnik
Marjana Debevec

Radijski utrip

Marija Pomagaj - Procesija Brezje (photo: Rok Mihevc) Marija Pomagaj - Procesija Brezje (photo: Rok Mihevc)

V ŽIVO: Pri Mariji Pomagaj na Brezjah

Na današnji praznik Rožnovenske Matere Božje, med 18. in 21. uro, bomo Radio Ognjišče in bratje frančiškani z Brezij tudi letos pri Mariji Pomagaj na Brezjah pripravili Dan rožnega venca. V tem ...

Jesenska številka revije PRO. Vabljeni k branju! (photo: Andrej Jerman) Jesenska številka revije PRO. Vabljeni k branju! (photo: Andrej Jerman)

Jesenska revija PRO – vabljeni k branju!

Dragi poslušalci, obiskovalci naših spletnih strani in Prijatelji Radia Ognjišče, pred vami je nova (za vas, ki raje »klikate« kot listate) spletna revija PRO. Pisali smo jo z mislijo na vas.

Hotel Histrion (photo: Hotel Histrion) Hotel Histrion (photo: Hotel Histrion)

11. Mini počitnice Radia Ognjišče

Kako lepo bi bilo preživeti nekaj zimskih dni na morju, na slovenski obali, kajne? Za vas smo z našimi prijatelji iz Sava hotelov pripravili mamljivo druženje na Mini počitnicah od 25. do 27. ...

Lepa Toskana (photo: ARO) Lepa Toskana (photo: ARO)

Odkrivali smo lepote Toskane

S pomočjo potovalne agencije Aritours smo se med 16. do 18. septembrom odpravili v eno najlepših italijanskih pokrajin v Toskano. Iz vse Slovenije se nas je nabralo približno sto, dva polna ...

Prizor iz filma o Slomšku (photo: Studio Sipoš) Prizor iz filma o Slomšku (photo: Studio Sipoš)

Podprimo film o Slomšku

V času oddaje Prijatelji radia Ognjišče, v ponedeljek 26. septembra med 20.00 in 21.30, bo mogoče darovati za film o blaženem škofu Slomšku. Odprta bo telefonska številka 059 092 700. Z zbranimi ...

Na vrhu današnji dopoldanskih klancev, tik pred spustom v Vipavsko dolino (photo: Rok Mihevc) Na vrhu današnji dopoldanskih klancev, tik pred spustom v Vipavsko dolino (photo: Rok Mihevc)

Od Marije k Mariji 2022: 2. dan

Letošnje kolesarsko romanje »Od Marije k Mariji« so radijske sodelavke in sodelavci zgodaj zjutraj začeli v Logatcu. Danes jih romarska pot vodi proti Vipavski dolini. Najprej jih čaka kar ...

Na srečanju v PRO-jevci v Horjulu ob letošnjem romanju Od Marije k Mariji (photo: Rok Mihevc) Na srečanju v PRO-jevci v Horjulu ob letošnjem romanju Od Marije k Mariji (photo: Rok Mihevc)

V družino PRO vabimo nove člane! Bog povrni!

Po dveh letih in pol začenjamo akcijo zbiranja novih Prijateljev Radia Ognjišče. Starejši PRO umirajo, mlajši PRO pa kar nekako oklevajo. Sicer priznajo, da nas poslušajo in / ali prisluhnejo vsaj ...

Odhod z Brezovice. Čez Barje do Preserja... (photo: Rok Mihevc) Odhod z Brezovice. Čez Barje do Preserja... (photo: Rok Mihevc)

Od Marije k Mariji 2022: 1. dan

Radijske sodelavke in sodelavci že dvanajstič s kolesom romamo. Letos smo romanje začeli pri »Mariji v Leščevju«, zaključili pa ga bomo pri Mariji Tolažnici žalostnih v Logu pri Vipavi. Prvi dan ...

Navijaški sodelavci Radia Ognjišče - Manca, Mateja, Urša in Jure (photo: osebni arhiv) Navijaški sodelavci Radia Ognjišče - Manca, Mateja, Urša in Jure (photo: osebni arhiv)

Tudi radijci navijamo

Golica v Stožicah, slovenska himna, dvorana polna slovenskih zastav … vse to zaznamuje tudi naša družbena omrežja, na katerih se izraža navdušenje nad zmagami slovenske reprezentance na evropskem ...

Radijsko kolesarjenje Od Marije k Mariji (photo: Rok Mihevc) Radijsko kolesarjenje Od Marije k Mariji (photo: Rok Mihevc)

Od Marije na Dobrovi do Marije v Logu pri Vipavi

Sodelavci Radia Ognjišče se letos že dvanajstič s kolesom podajamo na šmarno romanje. Lani nas je pot vodila po gorenjskem koncu, letos pa bomo iz osrčja Slovenije poromali vse do Marije Tolažnice ...

Festival Avsenik (photo: FB Sašo Avsenik) Festival Avsenik (photo: FB Sašo Avsenik)

Družili smo se ob Avsenikovi glasbi

Družina Avsenik je v dneh minulega konca tedna pripravila že 6. Festival Avsenik, na katerem so se z Avsenikovo glasbo v treh razprodanih večerih predstavile različne domače in tuje glasbene ...

(photo: Alen Salihović)  (photo: Alen Salihović)

8. dan radijskih počitnic – Počasi h koncu

8. dan radijskih počitnic, zadnji dan preživet v Albaniji, so šli mnogi na izlet v Krujo, Drač in obisk destilarne Skenderbeg. Kdo je Skenderbeg? Vojskovodja iz 15. stoletja, ki je uspešno ...

Večerno veselo dogajanje (photo: Jure Sešek) Večerno veselo dogajanje (photo: Jure Sešek)

5. dan radijskih počitnic – Oddih

Tudi dvajsete Radijske počitnice ostajajo zveste tradiciji po kateri neznansko hitro mineva oddihu odmerjeni čas. Zato se iskreno trudimo, da bi ure, ki jih preživljamo v Albaniji, polno preživeli ...

Počitnikarji 2022 (photo: Jure Sešek) Počitnikarji 2022 (photo: Jure Sešek)

4. dan radijskih počitnic – Golem

Spoznavanje okolice, predvsem pa prvo okušanje morja je zaznamovalo četrti dan jubilejnih 20. radijskih počitnic. Osrednji del teh se odvija na obali dračkega zaliva v hotelih Premium, ki ima dve ...