Maja MorelaMaja Morela
Tone GorjupTone Gorjup

Radijski utrip

7. dan: Zadnji dan na obali Bosne in Hercegovine

Radijske počitnice se bližajo koncu. „Jaz zate, ti zame“, smo poimenovali jutranji pohod po ulicah in sprehajalnih poteh Neuma. Na vrsti je bil še en zabavni večer, ki ga je ...

30.06.2015, 23:35

Pevke Soside iz Male Nedelje

V oddaji iz cikla Pevci zapojte, godci zagod'te smo gostili Soside, pevke ljudskih pesmi Kulturnega društva Antona Krempl Mala Nedelja.

30.06.2015, 09:46

FOTO: 6. dan: Pri Kraljici miru v Medžugorju

Praznik apostolov Petra in Pavla je bil tokrat obarvan marijansko, saj je bil povezan z romanjem počitnikarjev v Medžugorje. Cerkev v Sloveniji ima dvanajst novomašnikov, posvečenja pa so ...

29.06.2015, 22:25

5. dan: Gospodov dan v Bosni in Hercegovini

Nedelja je lepa priložnost, da spoznamo versko podobo dežele, v kateri bivamo. Neum je danes predvsem katoliški. Poleg župnijske cerkve, katere zavetnica je Marija, zdravje bolnikov, je ...

28.06.2015, 19:30

FOTO: 3. dan: Dubrovnik v barvah počitnikarjev

Po dnevu počitka in prvih spogledovanj z morskimi valovi smo spet na poti. Cilj našega potovanja je Dubrovnik s svojo veličastno podobo utrjenega srednjeveškega mesta in vsem, kar ...

26.06.2015, 21:34

25 let ljudskih pevcev Boštanj

V oddaji iz cikla Pevci zapojte, godci zagod'te smo predvajali odlomke s koncerta, ki so ga ljudski pevci Boštanj pripravili ob 25-letnici delovanja.

23.06.2015, 07:43

O dnevu begnca tudi v oddaji GOD

Oddaja Gradimo odprto družbo GOD, ki jo pripravlja Jezuitsko združenje za begunce JRS Slovenije, je tokrat nosila zaporedno številko 190 in je potekala dan po svetovnem dnevu begunca. ...

22.06.2015, 10:56 Matjaž Merljak

Bo slovenski kruh iz slovenske pšenice?

Žetev je pred vrati. Če bo v naslednjih dneh lepo vreme bodo že pred koncem meseca v Pomurju začeli z žetvijo ječmena, sledila bo pšenica in druga žita. Minulo sredo so Dan pšenice ...