Matjaž MerljakMatjaž Merljak
Marko ZupanMarko Zupan
Marjana DebevecMarjana Debevec

Radijski utrip

Prekurjeni nedelji je sledil čudovit ponedeljek

Prva počitniška nedelja je minila v znamenju počitka, kakor se spodobi po dolgem potovanju. Kljub temu je bil zvečer na programu kabaret. Polni pričakovanja, tako radijci kot počitnikarji ...

27.06.2011, 20:37

Dobrine, čas in nenehna rast

Tokrat smo z Alešem Čerinom v okoljskem nasvetu (na sporedu vsako soboto ob 18.15h) razmišljali o dobrinah, času in stalni rasti. Je res kopičanje materialnih dobrin naša ...

27.06.2011, 14:11 Blaž Lesnik

Izgubiti / najti življenje

V tokratnem nedeljskem odlomku smo slišali težke besede, ki lahko marsikoga celo razjezijo ali pa močno zamajejo gotovost v njegovo odločenost slediti Jezusu. In ravno to je namen trdih ...

27.06.2011, 13:20 Blaž Lesnik

Praznovali smo dvajseti rojstni dan Slovenije

Na 9. počitnicah z Radiem Ognjišče smo v soboto popoldne prispeli na naš cilj v letoviški kraj na vzhodni obali Letojani, kjer je na strmo pobočje, ki se dviga nad morjem, ...

26.06.2011, 13:41

Dan državnosti obeležujejo tudi počitnikarji

Počitnikarji 9. radijskih počitnic so zgodaj zjutraj prispeli na Sicilijo. Najprej so se v stolnici Monreale nad Palermom zbrali pri slovesni sveti maši za domovino. Somaševanje je ...

25.06.2011, 10:00

Praznični nočni program

Iz petka 24. na soboto 25. junija, smo na Radiu Ognjišče pripravili slavnostni nočni program. Začeli smo po slovenski oddaji radia Vatikan s slovensko himno. Med domoljubnimi pesmimi in ...

24.06.2011, 09:56 Jože Bartolj

Spoznavamo državne simbole

V današnji prispevkih bomo, točno 20 let po tem, ko je slovenska skupščina sprejela amandma C (100) k ustavi iz leta 1974 ter z njo v času tik pred slovensko osamosvojitvijo ...

24.06.2011, 09:07

Video: Začele so se 9. radijske počitnice

Radio Ognjišče in Kompas holidays sta s približno 600 počitnikarji na 12. avtobusih odpotovala na 9. radijske počitnice. Dom počitnikarjev bo v prihodnjih dneh Sicilija, od koder se bodo ...

24.06.2011, 01:00

VIDEO: PRO: Slovenija včeraj, danes, jutri

V ponedeljkovi oddaji Prijatelji Radia Ognjišče ste lahko slišali posnetek okrogle mize z naslovom Slovenija včeraj, danes jutri, ki je bila 6. aprila v Zavodu svetega Stanislava v ...

20.06.2011, 22:13

Slovenija, Slovenci in gostoljubje!

V tem tednu se bo z valov Radia Ognjišče slišalo: „Slovenskih 20 – praznujmo skupaj ob slovenski samostojnosti!“ Marjan Bunič in Jure Sešek bosta v ...

20.06.2011, 07:17

Razmišljanje ob nedelji Svete Trojice

Oče, ti si hotel, da ljudje spoznamo tvojo ljubezen. Izkazal si nam jo v življenju, nauku in pričevanju tvojega Sina. Ljubil si nas tako, da si se nam približal v življenju, pa tudi v smrti. ...

20.06.2011, 00:19 Blaž Lesnik

Bolj preproste izbire

V novem ciklu oddaj Okoljski nasvet sodeluje mož, oče, podjetnik, skavt, predavatelj in bloger Aleš Čerin, ki se v družini, družbi in poslu zavzema za bolj preproste izbire. V uvodni oddaji ...

19.06.2011, 19:46 Blaž Lesnik

Po gorc' je Jezus hodil

V oddaji iz cikla Pevci zapojte, godci zagod'te smo predvajali odlomke z regijskega srečanja pevcev ljudskih pesmi in godcev ljudskih viž Štajerske, ki je bilo 27. maja na Sveti Ani v ...

18.06.2011, 18:00

VIDEO: PRO: Osamosvojitev in zamejci, zdomci

V četrtek, 24. marca je bila okrogla miza z naslovom Osamosvojitev in zamejci, zdomci na Škofijski gimnaziji v Vipavi. Naši gostje so bili predsednik osamosvojitvene vlade Lojze ...

14.06.2011, 07:28

Narod se bo ohranil preko družin

Na Radiu Ognjišče vsako drugo soboto v mesecu gostimo psihoterapevta, zaradi jasnih besed in neposrednih misli med ljudmi zelo priljubljenega g. Bogdana Žorža. V oddaji se je izrekel tudi ...