Nataša LičenNataša Ličen
Jaka KorenjakJaka Korenjak
Petra StoparPetra Stopar

Nataša Ličen

Nataša Ličen je voditeljica na Radiu Ognjišče.

  • Kuharja Mitja in Janez (photo: Nataša Ličen)
    20.08.2015, 09:15

    FerFud: Plačamo, kolikor želimo, pa še v dober namen

    Kulinarika se je preselila na ulico in postala dostopna vsem. Po Sloveniji se bolj ali manj nepredvidljivo premika in ustavlja, najraje na prireditvah, med množico ljudi, pisan tovornjak, popisan s črkami FerFud. Tovornjak prevaža ulično hrano, okusne jedi tradicionalnih receptov, ki pa so pripravljene na moderen, inovativen način. Prisegajo na kakovostne sestavine in na visoko kulinarično doživetje po poštenih cenah. Plačamo namreč toliko kot presodimo, da je bil grižljaj vreden. Prihodki projekta gredo v dobrodelne namene, za podporo Botrstva v Sloveniji. »Street food« je v tujini priljubljen vir prehrane, pri nas pa šele dobiva svoje mesto. In na nekoliko neobičajen način jo skuša približati ljudem tudi FerFud. Projekt sta predstavila mlada, a izkušena kuharja, ki ju srečamo v tovornjaku, kako spretno postrežeta s Šugoresnikom, Lenčico ali katero od ostalih jedi po tradicionalnih slovenskih recepturah.

  • Pomurski dnevi podjetništva (photo: ARO)
    18.08.2015, 13:38

    Pri Google prisegajo na slovenske inženirje

    Nadaljevanje stavka je takšno: »Azijci so v programiranju boljši, toda Slovenci imajo širino.« Misel je izrekel Matija Goljar, ustanovitelj in vodja pospeševalnika mladinskega podjetništva. Matija prihaja iz Velenja, kjer kot pravi, se morda zdi, da to ni ravno kraj velikih možnosti, vendar je njega prav ideja popeljala v svet. Če to ni dokaz, da se da, potem ne ve, kaj je, še dodaja.

  • Matevž Mehle in Marta Habe (photo: Nataša Ličen)
    16.08.2015, 05:00

    Taize: Kraj molitve in letos treh obletnic

    Skupina mladih iz Slovenije je praznovala Marijin praznik v Taizeju. V francosko ekumensko vasico so priromali v organizaciji društva Skam, v dneh, ko je tam vrhunec praznovanj zadnjih treh let, posvečenih iskanju ''nove solidarnosti'', ko pozornost posebej namenjajo osebam v negotovih razmerah na različnih koncih sveta. Spominjajo pa se tudi obletnice tragičnega napada na ustanovitelja skupnosti. Romunka je na današnji dan, pred natanko desetimi leti, z napadom med večerno molitvijo prekinila bogato in miroljubno življenje, takrat devetdesetletnega ustanovitelja ekumenske skupnosti Taize v vzhodni Franciji, brata Rogerja, ki je poškodbam takoj podlegel. To se je zgodilo pred množico mladih, ki so sodelovali pri večerni molitvi. Letos maja pa je minilo sto let od njegovega rojstva in tudi to je zaznamovalo letošnje leto v Taizeju, v skupnosti, ki deluje že petinsedemdeset let. To pa je letos še tretja obletnica, ki odmeva.

  • Simon in Helena na pogovoru v radijskem studiu (photo: Nataša Ličen)
    14.08.2015, 11:29

    Bil sem mrtev

    To so besede, s katerimi se začenja novo knjižno delo Narkoman nikoli, avtorjev Simona Popovića in Helene Kobal. V knjigi je opisana Simonova življenjska zgodba, njegov vstop v svet droge, smrtno nevarna radovednost ter, hvala Bogu, njegova rešitev ter dolgoletno okrevanje v komuni. Simon ni bil klinično mrtev, bil je živ mrtvec, pravi. Hodeče telo s praznimi, steklenimi očmi, ki so se vsak dan znova odprle v temačen dan, brez barv in smisla. Zgodba je težka, a pisana s sporočilom upanja in spodbude za tiste, ki bi se radi rešili in predvsem za najstnike, da ne bi vstopali na to nevarno področje. Drogam ne moremo reči, prav, malo in občasno, drogam je treba reči vedno znova le odločno NE.

  • Slovenski paviljon (photo: Nataša Ličen)
    11.08.2015, 11:09

    Na Expu slovenski paviljon obišče vsak dan 5.000 obiskovalcev

    Slovenija se na svetovni razstavi predstavlja s sloganom »Čutim Slovenijo. Zelena. Aktivna. Zdrava.« Vsebine, ki so predstavljene v slovenskem paviljonu so v povezavi z glavno temo svetovne razstave, ki je hrana in energija. Izpostavljeno je sol, čebele, termalne in mineralne vode, zdrav in aktiven življenjski slog ter zelene tehnologije. Svetovno razstavo Expo 2015 v Milanu bo po pričakovanjih organizatorjev v šestih mesecih obiskalo 20 milijonov ljudi. A v dobi informacijskih in komunikacijskih tehnologij dodajajo, da bo v tem času milijarda ljudi predstavitev držav spremljala virtualno. Za vidnost na spletu se trudi tudi naša država. Obiskovalci imajo možnost tudi okusiti izbrano slovensko hrano. Naslednji teden bo do konca avgusta posebej predstavljena Pomurska regija.