Mirjam Judež
Mirjam Judež skrbi, da nekatere zanimive oddaje lahko tudi preberete.
V Svetovalnici smo govorili o pereči temi prodaje na domu in po telefonu. Včasih so pogosto trkali na vrata, prodajali knjige, sesalce, kreme, magnetne blazine … in to po astronomskih cenah. S premetenimi prodajnimi taktikami je marsikateremu prodajalcu uspelo stanjšati denarnico tistemu, ki mu je odprl vrata svojega doma. Kako odstopiti od pogodbe, če obžalujemo odločitev za običajno zelo drag nakup? Koliko je nepoštenih praks in kako se zaščititi? V našem studiu je bil Matjaž Jakin iz Zveze potrošnikov Slovenije. Z njim se je pogovarjala Tanja Dominko.
»Na pomoč!«, je gasilski pozdrav. Gasilce dobro poznamo, saj so dobro vpeti v lokalno okolje in življenje, med ljudmi pa uživajo velik ugled in zaupanje. V vzgojo mladega kadra vlagajo veliko sredstev in moči. Z nami v Svetovalnici je bil poveljnik Gasilske zveze Slovenije Franci Petek. »Predstavljam organizacijo, ki je 24 ur na dan 7 dni v tednu na voljo in priskoči na pomoč, ko nas ljudje potrebujejo. Na srečo imamo usposobljen kader, v zadnjem času se tudi tehnika izboljšuje, tako lahko res kakovostno pomagamo ljudem v nesreči.« Pogovor je vodila Nataša Ličen.
Ob veliki noči in binkoštih je Gospodov vnebohod eden najpomembnejših praznikov. Zakaj? Kako praznovati in osmisliti praznik ter kaj čas pandemije pomeni za cerkveno občestvo? Po mnenju sogovornika je to čas milosti in očiščenja. Naš gost na daljavo je bil br. Štefan Kožuh. Z njim se je pogovarjala Mateja Subotičanec.
V Svetovalnici smo odprli temo: partnerski odnosi. Epidemija je zaradi ukrepov tudi tu odprla marsikatero rano, zato je prav, da se posvetimo vprašanjem, kot so: koliko časa si vzameva drug za drugega, kako shajava ob različnih pogledih, strahovih glede zdravja, spoštovanja ukrepov. Kako bomo preživeli kakovosten čas drug z drugim na dopustu, ki se bliža? Z nami je bil družinski terapevt dr. Drago Jerebic z Družinskega inštituta Bližina. Z njim se je pogovarjal Blaž Lesnik.
V tokratni Svetovalnici smo predstavili telefon za otroke in mladostnike TOM. Nastal je kot čustvena opora otrokom in mladim, ki se v procesu odraščanja srečujejo z različnimi vprašanji, dilemami ali stiskami. Na brezplačni telefonski številki 116 111 lahko svetovalcem zaupajo svoje težave ali jih prosijo za nasvet in dodatne informacije. Anonimnost in zaupnost pogovora in klicateljev sta zagotovljeni. Z nami je bila Tjaša Bertoncelj, strokovna vodja Nacionalne mreže TOM telefon, s katero se je pogovarjala Nataša Ličen.