Matjaž MerljakMatjaž Merljak
Marko ZupanMarko Zupan
Petra StoparPetra Stopar

Svetovalnica: Več informacij ima zaposlitveni oglas, bolj je verodostojen

| 21.04.2017, 10:22 Rok Mihevc

V tokratni Svetovalnici smo se seznanili, kako lahko delodajalci z zaposlitvenim oglasom pritegnejo prave kadre. Med iskalci zaposlitve se sicer znajdejo tudi neustrezni kandidati, kar pa je lahko posledica nejasnih pričakovanj v oglasu. Kako pravilno napisati pravega, je svetovala Saša Boštjančič, ki prihaja iz portala mojazaposlitev.si.

Neke informacije so predpisane, cilj vsakega oglasa pa je, da doseže pravega kandidata. »Osnovne informacije so: kdo je naročnik, oz. zaposlovalec, ime podjetja, kratek opis podjetja, naziv delovnega mesta, kraj dela, kjer se bo opravljalo (če je v tujini je prav, da povemo kraj in državo dela), oblika zaposlitve.« Najpomembnejše informacije pa so opis dela, naloge ter odgovornosti. »Sama opažam, da so delodajalci pri tem preveč splošni in skopi z informacijami, saj iskalci ne dobijo pravih informacij, kasneje pa prihaja do neustreznih prijav.« Pomembne so tudi zahteve delodajalca, torej o izobrazbi, delovnih izkušnjah in podobno.

Če smo iskalci zaposlitve, je potrebno biti previden že na začetku, predvsem, kdo ga je objavil. »Pozanimajte se o podjetju, spoznajte koga, ki je tam zaposlen, da vam da povratno informacijo o tem podjetju.« Če ne, se znajdite na spletu. »Marsikaj pove že sama objava oglasa. Bolj, kot je oglas skrbno pripravljen, bolj je verodostojen. Gre za prvo sito, da razbereš resnost delodajalca.«

V podjetniškem bontonu redko srečamo navado, da se na prošnje za zaposlitve odgovarja, četudi nismo bili izbrani za delovno mesto. »Razlog zakaj je tako, je največkrat, da ni bilo časa, ker se podjetje bolj osredotoči na izbranega kandidata. A tu se bo situacija kaj kmalu obrnila, saj opažamo, da primanjkuje pravega kadra. Prav je, da neizbranim kandidatom pošljemo obvestilo o izbiri, saj s tem dajemo prijazno noto in dvigujemo ugled svojemu podjetju.« Sicer pa je tukaj tudi zakon, ki predpisuje, da je potrebno poslati povratno informacijo.

Papež Frančišek (photo: Vatican Media) Papež Frančišek (photo: Vatican Media)

Papež Frančišek: In tako sem prišel na svet ...

V več kot 80 državah sveta je danes izšla avtobiografija papeža Frančiška z naslovom Upanje. V slovenščini jo bomo dobili septembra. Izšla bo pri založbi Beletrina v prevodu novinarja in ...

Ljubljanska tržnica (photo: STA) Ljubljanska tržnica (photo: STA)

Tržnica s hladilnicami in garažo?

Ljubljanska mestna občina se je resno angažirala za projekt, ki bi pod osrednjo ljubljansko tržnico umestil garažo. Zdaj je v promocijsko kampanjo umestila besedilo, ki napeljuje k temu, da se ...

Kdaj bomo začeli ceniti naravno pridelano hrano? (photo: Melanie / Pixabay) Kdaj bomo začeli ceniti naravno pridelano hrano? (photo: Melanie / Pixabay)

Ko aktivisti vladajo ...

Vladi se mudi. Novo leto je jasen opomin, da se čas mandata neizprosno izteka in zato ne čudi, da se v proceduro sprejemanja v teh dneh seli morje predlogov zakonov, pravilnikov in uredb. Tako je ...

Jože Pavlakovič (photo: NL) Jože Pavlakovič (photo: NL)

Jože Pavlakovič, župnik polanski

Kot je zapisano v naslovu, tako se g. Jože predstavi ob srečanju na radiu, ko smo ga povabili na pogovor za sobotno popoldansko oddajo. Letošnje leto je zanj polno jubilejev in pomembnih obletnic.

Blaž Lesnik (photo: Jaka Korenjak) Blaž Lesnik (photo: Jaka Korenjak)

Videopodkast Globine

V osmo sezono oddaje Globine, ki jo boste odslej lahko spremljali tudi v obliki video podkasta, stopamo tudi z novim ciklom. V svetem letu 2025 želimo odpreti komunikacijo med teisti in ateisti, ...