Maja MorelaMaja Morela
Andrej JermanAndrej Jerman
Andrej ŠinkoAndrej Šinko

Svetovalnica: Več informacij ima zaposlitveni oglas, bolj je verodostojen

| 21.04.2017, 10:22 Rok Mihevc

V tokratni Svetovalnici smo se seznanili, kako lahko delodajalci z zaposlitvenim oglasom pritegnejo prave kadre. Med iskalci zaposlitve se sicer znajdejo tudi neustrezni kandidati, kar pa je lahko posledica nejasnih pričakovanj v oglasu. Kako pravilno napisati pravega, je svetovala Saša Boštjančič, ki prihaja iz portala mojazaposlitev.si.

Neke informacije so predpisane, cilj vsakega oglasa pa je, da doseže pravega kandidata. »Osnovne informacije so: kdo je naročnik, oz. zaposlovalec, ime podjetja, kratek opis podjetja, naziv delovnega mesta, kraj dela, kjer se bo opravljalo (če je v tujini je prav, da povemo kraj in državo dela), oblika zaposlitve.« Najpomembnejše informacije pa so opis dela, naloge ter odgovornosti. »Sama opažam, da so delodajalci pri tem preveč splošni in skopi z informacijami, saj iskalci ne dobijo pravih informacij, kasneje pa prihaja do neustreznih prijav.« Pomembne so tudi zahteve delodajalca, torej o izobrazbi, delovnih izkušnjah in podobno.

Če smo iskalci zaposlitve, je potrebno biti previden že na začetku, predvsem, kdo ga je objavil. »Pozanimajte se o podjetju, spoznajte koga, ki je tam zaposlen, da vam da povratno informacijo o tem podjetju.« Če ne, se znajdite na spletu. »Marsikaj pove že sama objava oglasa. Bolj, kot je oglas skrbno pripravljen, bolj je verodostojen. Gre za prvo sito, da razbereš resnost delodajalca.«

V podjetniškem bontonu redko srečamo navado, da se na prošnje za zaposlitve odgovarja, četudi nismo bili izbrani za delovno mesto. »Razlog zakaj je tako, je največkrat, da ni bilo časa, ker se podjetje bolj osredotoči na izbranega kandidata. A tu se bo situacija kaj kmalu obrnila, saj opažamo, da primanjkuje pravega kadra. Prav je, da neizbranim kandidatom pošljemo obvestilo o izbiri, saj s tem dajemo prijazno noto in dvigujemo ugled svojemu podjetju.« Sicer pa je tukaj tudi zakon, ki predpisuje, da je potrebno poslati povratno informacijo.

Melita Košir in Jure Sešek (photo: Rok Mihevc) Melita Košir in Jure Sešek (photo: Rok Mihevc)

Melita odhaja, Mavrica ostaja ...

Letošnja jesen je odnesla poletje, prinesla praznovanje naše radijske obletnice, v soboto pa naznanila tudi menjavo na uredniškem mestu revije Mavrica. Otroški mesečnik izhaja pri Založbi Družina, ...

Karin Kanc, je v letu 2024 izbrana za naj diabetičarko (photo: Jure Makovec) Karin Kanc, je v letu 2024 izbrana za naj diabetičarko (photo: Jure Makovec)

Kako in kaj jesti

Z dr. Karin Kanc, doktorico medicine, specialistko interne medicine, iz zasebne ordinacije Jazindiabetes, tudi integrativno psihoterapevtko, smo ob Svetovnem dnevu sledkorne bolezni, ob Tednu ...