Mateja SubotičanecMateja Subotičanec
Marko ZupanMarko Zupan
Petra StoparPetra Stopar

Nataša Ličen

Nataša Ličen je voditeljica na Radiu Ognjišče.

  • Sogovorniki Mladoskopa (photo: Nataša Ličen)
    19.06.2018, 10:59

    Mladi o ohranjanju tal v alpskem prostoru

    Gimnazija in Srednja šola Rudolfa Maistra Kamnik je, kot še nekaj drugih slovenskih šol, vpeta v mednarodno združenje YPAC, Mladinski parlament Alpske konvencije, s sedežem v Innsbrucku. Letošnji dogodek je konec marca gostila Slovenija. V studiu smo gostili mlade in mentorico, ki so bili del razprave.

  • Omejimo uporabo ekranov  (photo: ARO)
    12.06.2018, 13:58

    Škodljive posledice pretirane rabe ekranov

    Digitalne tehnologije (pametni telefoni, tablice, računalniki, igralne konzole in podobno) nam olajšajo življenje, delo in učenje ter nam služijo za zabavo in razvoj kreativnosti. Zato je prav, da jih spoznamo in razvijemo spretnosti za njihovo uporabo. Zaradi privlačnosti vsebin, enostavne uporabe in dostopnosti pa mladi pogosto preveč svojega prostega časa preživijo pred ekrani. Starši jim na tem področju pogosto nismo dober zgled.

  • Alenka Rebula (photo: Osebni arhiv)
    09.06.2018, 13:41

    Življenje nas prihaja rešit vsak dan

    Živeti ustvarjalno vsak dan pomeni, da se ne pustimo ustavljati, ko naletimo na spremenjene okoliščine in ovire vseh vrst, pravi Alenka Rebula, ki je bila naša sogovornica v sobotni oddaji »Za življenje, za danes in jutri«. Pogovarjali smo se o možnostih preobrazbe naše vsakdanjosti.

  • Gašper Stojc (photo: Nataša Ličen)
    31.05.2018, 18:00

    Bosonoštvo Gašperja Stojca

    Si predstavljate, kako je hoditi bos po ulici mesta, po gorskih stezah, po snegu, v dežju ali v pripeki po razgretem asfaltu? Dve leti je tla pod bosimi nogami preizkušal Gašper Stojc, in za vztrajanje ter dobro opravljen izziv prejel prestižno nagrado, zlato priznanje MEPI.

  • Mag. Mia Bone (photo: Nataša Ličen)
    29.05.2018, 21:00

    Ne marinirajmo se v slabih občutkih

    Številna reklamna sporočila, družbena omrežja, tudi posamezne revije in mediji, nam pogosto kažejo izkrivljeno podobo srečnega in izpolnjenega življenja. Ker vsi vemo, da je bolje živeti kot preživeti, je to pehanje za imeti vedno več in imeti vse tisto, kar nam govori tržni svet, da bi morali imeti, nesmisel.