Škof Athanasius Schneider
Ali se ideologija spola uveljavlja z diktaturo?
Politika | 21.11.2015, 07:00 Marta Jerebič
Ena od posledic sprejetja novele zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih je tudi uvajanje teorije spola v šolski sistem. To se namreč dogaja v državah, kjer so podobne zakonodaje že več let v veljavi. O tem je na obisku v Sloveniji spregovoril škof iz Kazahstana Athanasius Schneider.
Škof Schneider prihaja iz Kazahstana, kjer imajo po njegov besedah ljudje še zdrav pogled na zakon in družino, kar pa ne moremo več reči za Zahodno družbo. Po njegovih besedah uvajanje istospolne ideologije poteka po vzoru diktatur, kakršni sta bili nacizem in komunizem. »To, da se homoseksualnim skupnostim daje zakonsko priznanje, celo promocijo, je izraz pomanjkanja zdrave pameti, zdravega razuma. To je kršitev določenih resničnosti, ki so očitne, ki so naravne. Tako ravnanje je po svojem bistvu proti razumsko oziroma neracionalno.«
Značilnost diktatur je namreč v tem, da se enostransko propagira stvari, za katere je očitno, da niso resnične, kot je bil na primer rasizem v nacizmu, je poudaril škof iz Kazahstana. »To kar se dogaja v zvezi s propagando teorije spola je zelo podobno tipičnim mehanizmom različnih ideologij. V mislih imam predvsem ideologije 20. stoletja, na primer komunizem in ostale, v katerih smo tudi mi živeli in jaz sam v Kazahstanu. Gre pa za to, da ideologije vedno vsiljujejo določene zahteve, ki so proti očitnosti, proti temu, kar je splošno znano in razvidno. Diktature na tak način to, kar je proti razumu, proti razvidnosti, vsiljujejo večini, da to seveda mora sprejeti.«
Prav zato sprejemajo takšne zakone, da bi ravno preko njih izvajali prepovedi in kazni, za tiste, ki se s temi ne strinjajo. Takšno miselnost prinašajo tudi v šole, da bi vzgojili nove rodove v duhu te miselnosti.
»Teorija spola počne to, kar so počele ideologije v preteklosti. To je prevzgoja mladih rodov in pranje možganov. Takšna prevzgoja pa vedno poteka na nasilen, vsiljiv način, tako kot vse ostale ideologije. Resnica pa, ki se razlikuje od ideologij, pa vedno poteka iz življenja in na miren način, s pričevanjem.«
Cerkev ima zato danes po njegovih besedah veliko odgovornost, da pove svoje mnenje in je luč za vse ljudi dobre volje. Zato je po njegovih besedah prav in poglavitna naloga krščanskih družin, da za lepoto zakonskega in družinskega življenja pričujejo s svojim življenjem. »Bog je ustvaril zakonsko zvezo in družino. Gre za Božjo ustanovo, ne človeško. Te vrednote se ne more uničiti.«
Najboljši vzor za krščanske družine najdemo v Sveti družini, ki takoj postanejo domače Cerkve. Celotnemu pogovoru s škofom Athanasiusom Schneiderjem lahko prisluhnete v jutrišnji oddaji Iz življenja vesoljne Cerkve.