Štefan IskraŠtefan Iskra
Jaka KorenjakJaka Korenjak
Alen SalihovićAlen Salihović

Papež: človek hrepeni po Absolutnem

Papež in Sveti sedež | 11.05.2011, 13:36

Papež Benedikt XVI. je tudi to sredo nadaljeval katehezo o pomenu molitve, ki je po njegovih besedah del splošnega človekovega izkustva. Človek namreč v sebi nosi žejo po neskončnem, hrepenenje po večnosti, lepoti, ljubezni in resnici. Vse to ga spodbuja k Absolutnemu, k Bogu, je poudaril sveti oče.

Naš čas, ki ga zaznamujejo sekularizacija, racionalizem in navidezni mrk Boga, po drugi strani kaže znamenja novega zanimanja za vero, saj človek vedno bolj priznava nezadostnost materialnega gledanja na življenje, je poudaril papež. Človek je namreč ustvarjen po Božji podobi: hrepenenje po Bogu je navzoče v vsakem človeškem srcu in človek nekako ve, da se je sposoben pogovarjati z Bogom v molitvi. Sveti Tomaž Akvinski nam pravi, da je molitev izraz našega hrepenenja po Bogu, hrepenenja, ki je je že samo po sebi Božji dar.

Srečanje prijateljstva z Bogom

Molitev pa je po papeževih besedah v prvi vrsti zadeva srca, kjer doživljamo Božji klic in svojo odvisnost od njegove pomoči, da presegamo svoje meje in grešnost. Drža klečanja pri molitvi izraža to priznavanje naše potrebe in našo odprtost za dar samega Boga v skrivnostnem srečanju prijateljstva. „Sklenimo, da bomo pogosteje molili, v tihoti srca prisluhnili Bogu ter rasli v združenju z Bogom, ki se je razodel v Jezusu Kristusu, z Njim, ki je neskončna Ljubezen“, je še dejal Benedikt XVI.

Papež in Sveti sedež
Obzorja duha (photo: Zajem zaslona) Obzorja duha (photo: Zajem zaslona)

Cenzura v oddaji Obzorja duha?

»Žalostna sem zaradi dogajanj... Nov prevod Svetega pisma iz izvirnih jezikov v slovenski jezik, vrhunsko delo v slovenski zgodovini za študij in razumevanje nam vsem, prispevek v oddaji Obzorja ...

Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija) Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija)

Vzemimo Boga zares

Živimo v duhovni shizofreniji, ki na prvi pogled ni prepoznavna. Na eni strani poudarjamo, kako imamo pravico izbrati lastni slog in stil življenja, kako je naša pravica izbira identitete, celo ...