Mirjam Judež
Mirjam Judež skrbi, da nekatere zanimive oddaje lahko tudi preberete.
Prvi gost v misijonskem jutru je bil prefekt ljubljanskih bogoslovcev dr. Matjaž Celarc. Govorili smo o moči Božje besede, ki je podnaslov današnjega dne. Je naš sogovornik dan začel z Božjo besedo? »V teh dneh sem v bratovščini Exodus 90, tako da me tudi na ta način Božja beseda spremlja, da v njej najdem moč in v njej rastem.«
V tednu katoliškega šolstva smo se dotaknili vzgoje za kreposti, ki naj bi vodila do oblikovanja značajsko plemenitega človeka. Katoliške šole so po svojem poslanstvu usmerjene v celostni razvoj mladega človeka, kar vključuje tudi rast v svetosti. Z nami je bila psihologinja s Škofijske gimnazije Antona Martina Slomška Barbara Babšek. Z njo se je pogovarjal Blaž Lesnik. Vabljeni k prebiranju zanimivega pogovora o krepostih in vrednotah. Poznamo sploh razliko med tema dvema pojmoma? Vemo, kaj sploh so kreposti?
V Družinski katehezi sta nam Alenka in Sebastian Mohar predstavila zakonske skupine Najina pot, ki jih je ustanovil p. Vital Vider že davnega leta 1970. Le pet let pozneje pa je začel še s šolo za zakon, v katero sta zakonca tudi dejavno vključena, saj spremljata mlade pare.
V Družinski katehezi sta bila z nami Alenka in Sebastian Mohar iz Najine poti. V tem letu spoznavamo gibanja, skupine in društva, ki si prizadevajo za okrepitev zakonskega odnosa. Med prvimi je bila gotovo Najina pot, ki jo je ustanovil p. Vital Vider, ki je že davnega leta 1970 zakonce povabil na duhovne vaje, leta 1972 se je rodila prva zakonska skupina, leta 1975 pa je začel še s šolo za zakon. Kako potekajo srečanja in kaj pomenijo zakoncema Mohar? Tokrat bomo izvedeli več o skupini Najina pot, ki ima 65 skupin oz. 450 parov, ki se enkrat mesečno srečujejo po domovih.
Pred kratkim so izšle smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih in v spremni besedi je razvojna pediatrinja Nevenka Zavrl med drugim zapisala: »Da gre nekaj pri razvoju otrok zelo narobe, pri delu opažam že nekaj let. Vse pogosteje srečujem majhne otroke s težavami na področju komunikacije in socializacije. Ne znajo se igrati, igrače le primejo in odvržejo; redko vzpostavijo očesni stik in še takrat bolj mimogrede; ko nekaj hočejo, vlečejo tja starše, ne da bi jih pogledali; če jim kaj ni prav, kričijo. Besed imajo malo.« V Svetovalnici je bila z nami pediatrinja Anja Radšel, ki je sodelovala pri smernicah, govorili pa smo o zaslonih in njihovih vplivih na otroke in mladino.