Alen Salihović
Alen Salihović je urednik informativnega programa Radia Ognjišče.
Vrhovni sodnik Jan Zobec je po mnenju komisije za etiko in integriteto v intervjuju za spletni portal Siol kršil dve načeli kodeksa sodniške etike, ki se nanašata na odnos sodnikov do sodelavcev in strank ter varovanje ugleda sodstva. Komisija, ki je po mnenju vrhovne sodnice Barbare Zobec nezakonito sestavljena, je presojala beseda sodnika Zobca glede izobrazbe vrhovnega sodnika Branka Masleše. Zobec je v pogovoru za Radio Ognjišče napovedal, da je zoper odločitev etične komisije vložil tožbo na upravno sodišče.
Geslo tradicionalnega srečanja Slovencev in Hrvatov, ki so se mu v Beltincih pridružili še Madžari, odmeva tudi danes. »Skupaj na poti vere in miru« so besede, ki so povezale tri narode. Srečanja se je udeležilo 20 škofov, več kot sto duhovnikov ter po oceni organizatorjev med pet in šest tisoč romarjev. Gotovo lahko rečemo, da je šlo za enega večjih dogodkov v Cerkvi v Sloveniji. Gostitelji so nad izvedbo navdušeni.
Na predvečer srečanja vernikov iz Slovenije, Hrvaške in Madžarske so se v Beltincih srečali mladi iz teh treh držav. Zbrali so se v župnijski cerkvi sv. Ladislava, kjer jih je pozdravil soboški škof ordinarij Peter Štumpf. Sledila je molitev k Svetemu Duhu in nato kateheza, ki jo je vodil duhovnik iz Hrvaške. Srečanje se je nadaljevalo z adoracijo in češčenjem, ko so zbrani molili k Jezusu, Kralju miru. Srečanje so mladi obogatili s pesmijo v vseh treh jezikih. Po molitvenem delu v cerkvi, je v beltinskem gradu sledil družabni del srečanja mladih.
Tradicionalno Srečanje katoličanov iz Slovenije in Hrvaške, katerim so se pridružili tudi Madžari se je v Beltincih sklenilo z nagovorom gostitelja, murskosoboškega škofa Petra Štumpfa. Pred njim je zbrane nagovoril tudi predsednik Madžarske škofovske konference in győrski škof András Veres. Geslo Srečanja je bilo »Skupaj na poti vere in miru«.
Na srečanju Slovencev, Hrvatov in Madžarov je med sveto mašo zbrane nagovoril varaždinski škof Bože Radoš. V pridigi je v ospredje postavil mleko, ki je izjemnega pomena za novorojenega otroka in to povezal z mlekom, ki nam ga daje Božja beseda. »Kdor sprejme in posluša Božjo besedo, je kakor novorojenček, ki se hrani z mlekom iz materinih prsi. Jezus je bil učitelj, ta simbolika (mleka) mu gotovo ni ostala skrita. Njegov odgovor ženi iz množice se poigra z dvojnim pomenom izraza "mleko". Medtem ko anonimna žena omenja materialno mleko Marijinih prsi, Jezus namiguje na duhovno mleko, ki je podoba Božje besede,« je dejal škof Radoš.