Državnozborska kampanja je zadnja vojna Kučanove generacije
Slovenija | 13.04.2022, 13:07 Alen Salihović
Pred nami sta še zadnja dva tedna kampanje pred volitvami v državni zbor. V prihodnjih dneh lahko po besedah političnega komentatorja Mirana Videtiča pričakujemo zaostrovanje retorike med strankami, k temu pa bodo svoje dodali tudi mediji.
V tokratni državnozborski kampanji spremljamo zadnjo vojno generacije nekdanjega predsednika države Milana Kučana, je uvodoma dejal Videtič: »Glede na to, da je v novonastalem Gibanju Svoboda angažiran ves krog Kučana, če pogledate samo družino Kos, je bilo že pri imenih, ki so prišla ven, jasno, da bo šlo na nož, kar se tiče za ljudi umetno ustvarjenega vprašanja Janša - anti Janša. Od tega dvoboja teh 30 let Slovenija nima nič in stagnira.«
Od tega dvoboja teh 30 let Slovenija nima nič in stagnira.
Dosedanja volilna kampanja predvsem v levi politični opciji ni prinesla veliko novega. Priča smo že uveljavljenim praksam, je dejal. »Nič drugače ni, kot vsa ta leta, razen to, da ko se je ocenilo, da stranke KUL-a same ne bodo zmogle premagati desne opcije (SDS, NSi), se je enostavno te štiri stranke spravilo v paketek in odprlo prostor za nekaj novega. Bilo je le vprašanje imena. Ta vzorec nas spremlja že leta, od Jankoviča naprej.«
Če bi prišlo do tako imenovane leve vlade pod vodstvom Roberta Goloba, v njej pa bi bila tudi stranka Levica, Videtič opozarja: »Stranka Levica bo poskrbela za svoje nevladne organizacije, predvsem tiste, ki so politično aktivne. Poskrbela bo za dobršen del medijskih tajkunov in na koncu se bodo delavci, kmetje, tisti, ki proizvajajo, vprašali: kaj pa bo ostalo nam? To je zgodba, v kateri jaz ne vidim prostora za tako vrsto politike, in si želim močno, stabilno vlado.«
Preko medijev pa se je NSi utopilo v zgodbo SDS-a in ljudje ne vidijo razlik med temi strankami, pa so, verjemite mi, velike.
Spomnil je tudi na vlogo medijev, in očitke o tem, kdo bo prišel na katero od soočenj? »Danes lahko vidimo, da so bili RTV, POP TV, vrsta radijskih postaj in tiskanih medijev dobesedno v službi nekoga, ki je upravljal z levim polom.
Sogovornik pričakuje v prihodnjih dneh še večje zaostrovanje retorike med strankami, tudi njihovo šikaniranje, kar je ponazoril na primeru NSi: »NSi je lahko kot sredinska stranka partner levi in desni opciji in je tudi korektiv desne ali leve vlade. Preko medijev pa se je NSi utopilo v zgodbo SDS-a in ljudje ne vidijo razlik med temi strankami, pa so, verjemite mi, velike.«