"Če iščemo Boga, ga najlažje najdemo tam, kjer On išče nas"
Cerkev na Slovenskem | 10.09.2020, 06:50 Rok Mihevc
Pokojnega Matilda Josipa Domića smo leta 2018 gostili v Radijskem misijonu, ko je spregovoril v pogovornem pričevalskem večeru »Vsakomur se lahko zalomi«. Nekaj njegovih misli objavljamo v članku, prisluhnete lahko tudi arhivu pogovora.
V Jezusu odkrivam zgodovinskega rešitelja
»Vsakomur se lahko zalomi, tudi jaz pri tem nisem izjema. Tudi Bogu se je marsikaj zalomilo, že v prvem trenutku, ko je ustvaril angele, se mu je zalomilo, nekateri so se obrnili proti njemu in zapeljali prvega človeka. Tudi Cerkev ni imuna na to, v tem nismo izjema. V molitvi in ob premišljevanju Svetega Pisma se je v meni vzbujalo zanimanje za Jezusa, v katerem odkrivam zgodovinskega rešitelja, ki lahko pomaga tudi meni, posebej v trenutkih, ko se mi zalomi. Tako zdaj tudi jaz v Njegovem imenu sprejemam milost in imam priložnost v Njegovi moči »lomiti« vezi, ki jih spletemo s Satanom, ko pristanemo njegovi zapeljivosti in zapademo v greh, ki nas oddaljuje od Njegove ljubezni.«
Če iščemo Boga, ga najlažje najdemo tam, kjer On išče nas
»Ponavadi težko v sebi prepoznaš hrepenenje v iskanju Boga, težje si ga priznaš in mu slediš bolj dejavno. Če iščemo Boga, ga je najlažje najti tam, kjer nas tudi On sam išče.«
Zakramenti so način božjega iskanja človeka
»Zakramenti so Jezusove skrivalnice. Ker je Jezus otrok v odnosu do nebeškega Očeta, rad počne to, kar vsi otroci radi počnejo in Jezus, ker je obljubil, da bo navzoč z nami vse dni do konca sveta, je apostolom že pri zadnji večerji rekel, da bodo delali še večja dela kot on, zaradi njegove navzočnosti v zakramentih. Zakramenti so tisti načini božjega iskanja človeka, ki odgovarjajo na iskanje in potrebe človkea v vseh življenjskih obdobjih in okoliščinah. Zato jih je tako veliko, sedem in vsak odgovarja na določene potrebe.«
Bog, želim biti del tega lepega načrta
»Bog ima vse začrtano. Ampak to je načrt ljubezni. Ni usoda, kot so razmišljali stari Grki ali kot mnogi razmišljajo na podlagi vzhodnjaških verstev, da ni nobene pomoči, kot da je nekaj zunanjega navrženega in smo samo pasivni trpniki. To je načrt ljubezni. Je načrt. Je določeno, ampak nam je dana možnost, da v Božji ljubezni skupaj ta načrt izpeljemo. Tako kot arhitekt za določeno zgradbo nastavi in pričakuje od gradbenikov, da ga izpeljejo, da ga bodo dobro naredili, imamo tukaj idealnega arhitekta, kjer ni prostora v načrtu za nobeno napako. Je načrt, ki prihaja iz ljubezni, za ljubezen. Nam pomaga, da zacvetimo. Za ta načrt smo bili ustvarjeni, samo roke moramo dvigniti in reči, Bog želim biti del tega lepega načrta.«