FerFud: Plačamo, kolikor želimo, pa še v dober namen
| 20.08.2015, 09:15 Nataša Ličen
Kulinarika se je preselila na ulico in postala dostopna vsem. Po Sloveniji se bolj ali manj nepredvidljivo premika in ustavlja, najraje na prireditvah, med množico ljudi, pisan tovornjak, popisan s črkami FerFud. Tovornjak prevaža ulično hrano, okusne jedi tradicionalnih receptov, ki pa so pripravljene na moderen, inovativen način. Prisegajo na kakovostne sestavine in na visoko kulinarično doživetje po poštenih cenah. Plačamo namreč toliko kot presodimo, da je bil grižljaj vreden. Prihodki projekta gredo v dobrodelne namene, za podporo Botrstva v Sloveniji. »Street food« je v tujini priljubljen vir prehrane, pri nas pa šele dobiva svoje mesto. In na nekoliko neobičajen način jo skuša približati ljudem tudi FerFud. Projekt sta predstavila mlada, a izkušena kuharja, ki ju srečamo v tovornjaku, kako spretno postrežeta s Šugoresnikom, Lenčico ali katero od ostalih jedi po tradicionalnih slovenskih recepturah.
Fini grižljaji na ulici, po ceni, ki jo sami določimo in v dobrodelen namen
Mitja Horvat in Janez Karlin: »S kamionom se voziva po Sloveniji, po različnih regijah, krajih in prireditvah, s seboj imava grižljaje po poštenih cenah, kar pomeni, da stranke lahko plačajo na dva načina. Plačajo takoj, kolikor želijo sami ali pa, da gredo na spletno stran www.ferfud.si, kliknejo, plačajo z objavo, sledijo naslednjim korakom, dobijo kodo, ko pridejo do naju, jo midva »poskenirava« in plačilo je opravljeno.«
Slovenski obroki na moderen način
»Skušamo približati kulturo »street food-a«, ulične prehrane, ljudem in če je pri tem še dobrodelni namen, je toliko bolje. V Sloveniji kultura uličnega prehranjevanja še ni tako razvita, drugod po svetu pa je v razcvetu. Zato skušamo pustiti čim boljši vtis. Želimo pokazati, da je ulična hrana lahko kakovostna, kreativno in zdravo pripravljena. Strmimo res k visoki kakovosti in želimo izboljšati mnenje o ulični prehrani. Nimamo hamburgerjev, hotdog-ov, ampak slovenske obroke, pripravljene na moderen način. Najtežje je, ko morajo ljudje sami postaviti ceno, v zadregi so in vsakič rečeva, da se morajo res sami odločiti. Ne gledamo, koliko kdo da, bistveno je kulinarično doživetje.«
Ste za Šugolento, Kmečko poštokljo, mediteranko
»Radi se udeležujemo večjih dogodkov, to drži. Dela je veliko, na lokaciji sva približno štiri ure, pred tem pa je treba vse pripraviti, da na licu mesta potem samo dokončava jed, ko je konec, pa sledi čiščenje in priprava za naslednji dan. Pri tistih, ki se ustavljajo pri najinem kamionu in poskusijo jedi, vidiva najpogosteje nasmeh, veliko tudi presenečenja. So pa večinoma zelo zadovoljni.«
Več si preberite na www.ferfud.si.