Maja MorelaMaja Morela
Jakob ČukJakob Čuk
Marjana DebevecMarjana Debevec
Tomaž Plahutnik (foto: Rok Mihevc)
Tomaž Plahutnik | (foto: Rok Mihevc)

Tudi citre popestrijo marsikatero praznovanje

Radijski utrip | 11.01.2024, 09:20 Maja Morela Rok Mihevc

K praznovanju rado sodi tudi presenečenje, saj veste, v filmih se prijatelji skrijejo v temen prostor in čakajo slavljenca. Ko ta pride, se prižgejo luči in vsi skočijo in voščijo presenečenje.

Tudi filmi imajo svoje jubileje. Čudovit film, posnet po istoimenskem romanu Ivana Tavčarja Cvetje v jeseni je prav letos slavil zlati jubilej, 50 let od premiere. V našem celovečercu, ki se je odvil 5. novembra v Cankarjevem domu pa so nas pa presenetile citre, s tisto nežno melodijo, ki nam je pred oči pričarala prizore s Poldetom Bibičem in Mileno Zupančič, ki se jih je še kako živo spominjala Ivanka Mežan, ki je sedela v publiki, na citre pa nam je igral Tomaž Plahutnik.

Tomaž Plahutnik
Tomaž Plahutnik

Tomaž Plahutnik
Tomaž Plahutnik

»Zahvalil bi se Urbanu Kodru, da je naredil tako čudovito glasbo za ta film in s tem dal priložnost, da se citre malo bolj uveljavijo.« Tomaž tudi uči citre na glasbeni šoli. Meni, da se nam za prihodnost mladih v glasbi ni treba bati, saj radi igrajo različne žanre. Sam pa rad s citrami popestri marsikatero praznovanje.

Tomaž Plahutnik
Tomaž Plahutnik

Radijski utrip
Boj s pozebo v nasadih borovnic na ljubljanskem barju (photo: Rok Mihevc) Boj s pozebo v nasadih borovnic na ljubljanskem barju (photo: Rok Mihevc)

Kolikšno škodo je povzročila pozeba? #podkast

Po prehodu izrazite hladne fronte pred tednom dni, smo v petek, v nedeljo in včeraj bili priče pozebi. Razmere so se krajevno zelo razlikovale, prav vse sadjarje in kmete pa je strah, da to pomeni ...

Lojze Čemažar (photo: Jože Bartolj) Lojze Čemažar (photo: Jože Bartolj)

Pri svojem delu vedno izpostavi bistveno

Lojze Čemažar je z nami v oddaji Naš gost spregovoril o svoji umetniški poti, pomenu družine, šol, ki so ga oblikovale in se zahvalil za prejeto priznanje sv. Cirila in Metoda.

O avtorju