Logarska dolina
Savinjsko-šaleška regija z novo turistično znamko
Slovenija | 27.03.2019, 09:53
Razvojna agencija Saša je z zunanjim izvajalcem Nea Culpa v okviru projekta Turizem Savinjsko-šaleške doline razvila novo turistično znamko Savinjska čez Alpe in doline. Od znamke si po pojasnilih direktorice agencije Saša Biljane Škarja obetajo bolj učinkovito trženje destinacije in sodelovanje turističnih deležnikov. Podobno je za Radio Ognjišče povedala tudi vodja projektov Savinjsko-šaleške območne razvojne agencije Urška Ošljak.
»Nova znamka "Savinjska - čez Alpe in doline" prinaša trženjsko privlačno poimenovanje, ki ga je soglasno sprejelo več kot 30 partnerjev, kar je z vidika prepoznavnosti znamke izjemno pomembno, saj znamka pridobi na svoji moči tudi z njeno konsistentno uporabo. Znamka presega razdrobljenost lokalnega in nadgrajuje sodelovanje med 10 občinami SAŠA regije. Opira se na porečje Savinje, izpostavlja vrednost Kamniško-Savinjskih Alp in vodnih doživetij od slapa Rinka v Logarski dolini, vzdolž Zgornje Savinjske, čez šaleška jezera vse do termalnih vrelcev v Termah Topolšica,« je povedala Ošljakova.