Jure Sešek
Andrej Jerman
Tone Gorjup
06.12.2018, 14:17 Nataša Ličen

Spletno nakupovanje tudi med Slovenci narašča

Družba Ceneje je predstavila izsledke najnovejše raziskave o spletnem trgu v Sloveniji, ki sta jo izvedla Shopper’s Mind Slovenija in raziskovalna agencija Valicon.

Izsledki so pokazali, da imajo domači spletni trgovci prednost pred tujimi, tudi slovenski izvor izdelkov je potrošnikom pri nakupovanju še vedno pomemben. V Sloveniji imamo enega izmed največjih deležev prodajnih površin fizičnih trgovin na prebivalca, kar pomeni, da gremo s spleta lahko zelo hitro v fizično trgovino, je dejal direktor podjetja Ceneje mag. Darko Dujič:

»Slovenci smo kar aktivni potrošniki po spletu, ne samo v Sloveniji, kupujemo tudi v tujih spletnih trgovinah. Smo pa večinoma usmerjeni na nakupe v spletnih trgovinah. 15 odstotkov pa primarno kupuje na tujih spletnih platformah. Trend kar hitro narašča, v zadnjih petih, do desetih let je ponudba močno narasla. Tako pri spletnih trgovcih, ki so specializirani po posameznih kategorijah, kot pri tistih s široko ponudbo. V nekaterih kategorijah je celo do 30 odstotkov vseh nakupov opravljenih preko spleta, na prvem mestu so avdio, video in foto oprema, tudi računalništvo, potem različne storitve od počitniških in potovalnih rezervacij, hotelske rezervacije so praktično opravljene v celoti preko spleta. Zelo hitro se razvija tudi spletni nakup na primer pohištva in oblačil. Prednost nakupovanja preko spleta je transparentnost, preglednost, zagotovo so koristne tudi informacije, ki so nam na voljo preko forumov, videov, ki omogočajo zelo dober dostop. Ob tem so se razvile tudi platforme, ki omogočajo primerjalno nakupovanje, primerjajo se trgovci in izdelki, in na takšen način imamo celovitejšo informacijo, kot drugje.«

Mag. Darko Dujič
Mag. Darko Dujič © ceneje.si

Priročna, preprosta in zaupanja vredna izbira je pomembna za povezanega in informiranega potrošnika. Nevarnosti spletnega nakupovanja so tako kot v fizičnem svetu, vprašanje varnosti plačevanja, tu se je marsikaj spremenilo v zadnjih letih, posebej z varnostnimi protokoli, ki jih morajo imeti trgovine, različne so tudi rešitve glede plačilnih kartic. Obstajajo interpretacije pri dostavi izdelkov, če so na zalogi in podobno, ampak to velja tudi za fizično trgovino. Kakovost izdelkov mora biti primerljiva, ne glede na kanal obstaja možnost ponaredkov, toda tudi to ni posebnost spletnega nakupa, ampak trgovske panoge na splošno, je še dejal direktor podjetja ceneje mag. Darko Dujič.

Bi vas zanimalo še kaj podobnega?
Slovenija

Pomembno: Prosimo, da se pri komentiranju držite spletnega bontona in pravil našega spletnega portala. Pridržujemo si pravico moderiranja.

Lurška votlina (photo: Izidor Šček) Lurška votlina (photo: Izidor Šček)

Vabljeni na romanje v Lurd

Pred 161 leti se je v majhnem mestecu pod Pireneji, 11. februarja 1858, pastirici Bernardki prvič prikazala Marija.  Radio Ognjišče v sodelovanju z agencijo Kompas nadaljuje ...

Peter Opeka v Akamasoi (photo: Izidor Šček) Peter Opeka v Akamasoi (photo: Izidor Šček)

Napad na Petra Opeko in misijon Akamasoa

Veseli smo, ko v našem programu lahko poročamo o radostnih dogodkih in uspešnem delu na misijonih slovenskih misijonarjev. Svet v katerem delajo pa, žal, poskrbi tudi za drugačne ...

Silvestrski večer in ponudba

Nekateri bodo silvestrski večer preživeli doma v družbi svojih domačih, drugi pri prijateljih, tretji v molitvi na katerem od duhovnih silvestrovanj, četrti pa na prostem, kjer se bodo družili z ...

Sveta Družina (photo: http://zupnije.rkc.si/stepanja-vas) Sveta Družina (photo: http://zupnije.rkc.si/stepanja-vas)

Krščanska družina živi iz treh oltarjev

V Katoliški Cerkvi obhajamo praznik svete družine. Gre za spomin na družinsko skupnost, ki so jo sestavljali Božji Sin Jezus iz Nazareta, njegova mati Marija in krušni oče Jožef. ...