Jože BartoljJože Bartolj
Mark GazvodaMark Gazvoda
Helena KrižnikHelena Križnik
p. Pizzaballa med polnočnico v Betlehemu (foto: Vatican insider)
p. Pizzaballa med polnočnico v Betlehemu

Jeruzalemski patriarh znova pozval k miru

Svet | 25.12.2017, 09:40 Marjana Debevec

Jeruzalemski patriarh nadškof Pierbattista Pizzaballa je svoj nagovor pri polnočnici v Betlehemu, ki se je je udeležil tudi palestinski predsednik, spregovoril predvsem o miru. Vse, ki imajo moč odločati o njihovi prihodnosti je pozval, naj se ne bojijo tvegati ter si prizadevajo za prihodnost bratstva in miru.

»Danes bolj kot včeraj potrebujemo pravo in resno politiko«, je zatrdil nadškof Pizzaballa. Vsi ljudje, tako ob Jezusovem rojstvu, kot tudi danes iščemo močno kraljestvo, ki nas bo zaščitilo, da se bomo počutili varne. Pastirjem in nam danes pa je po besedah nadškofa Pizzaballe ponujeno prav nasprotno znamenje: slaboten in nezaščiten novorojenček.

Zato smo po njegovih besedah povabljeni k spremembi miselnosti: od velikega k majhnemu, od môči k šibkosti, od oblasti k dáru, saj tako ravna tudi Bog. To velja še posebej za kristjane v Sveti deželi, ki so zaskrbljeni zaradi tega, ker jih je vedno manj, ker nimajo sredstev in gotovosti za življenje.

In vendar naj bi bili s celotno Cerkvijo znamenje nevsiljive moči ljubezni, ponižnega začetka Kraljestva miru in resnice, ki ne bo prišlo z močjo orožja, ampak s spreobrnjenjem življenja, je še zatrdil nadškof Pizzaballa.

Svet, Cerkev po svetu
Ivanka Kržišnik dobro uro po smrti, z blaženim nasmeškom... (photo: Tomaž Sokol) Ivanka Kržišnik dobro uro po smrti, z blaženim nasmeškom... (photo: Tomaž Sokol)

Dostojanstveno slovo

Ob izteku lanskega leta, v tistih prazničnih dneh, ko si vzamemo čas za veselje, druženje in ustvarjanje načrtov, se je po dolgotrajni bolezni poslovila najina dobra prijateljica Ivanka.

p. Damjan Ristić (photo: Jaka Korenjak) p. Damjan Ristić (photo: Jaka Korenjak)

Globine: Je ateizem neke vrste vera? #videopodkast

»Razlika med ateistom in teistom je namreč ta - če je za ateista samo materialni pozitivni vzrok, je za teista potem še duhovni vzrok. Ateist živi samo v materialnem svetu, medtem ko teist živi ...