Projekt upravljanja s stvarnim premoženjem naj bi že dal rezultate
Slovenija | 25.07.2016, 17:02
Ministrstvo za javno upravo bo v začetku prihodnjega leta končalo drugi del projekta centralizacije upravljanja s stvarnim premoženjem, v katerem bo prevzelo še približno 70 nepremičnin. V prvem jih je prevzelo približno 130. Načrtuje uvedbo enotnih standardov vzdrževanja, čiščenja in varovanja. Zaradi povezanosti v en sistem bodo selitve organov iz najetih v lastne prostore lažje, manjši bodo stroški.
Projekt upravljanja s stvarnim premoženjem države po navedbah ministra za javno upravo Borisa Koprivnikarja že daje rezultate. "V tem letu več kot milijon in pol sredstev vlagamo v prenove direktno iz prihrankov, ki smo jih izvedli s samo centralizacijo. Ob tem smo že vrsto organov umestili v prostore, ki so last države, ki smo jih pred tem prenovili, in na takšen način tudi prekinili najemne pogodbe, ki so precej drage tudi za vse te organe," je Koprivnikar pojasnjeval na zadnji redni seji državnega zbora.
Prihranke na ministrstvu za javno upravo ustvarjajo na več načinov. Z znižanjem najemnin za poslovne prostore Upravne enote Ljubljana in še nekaterih so uspeli stroške na letni ravni zmanjšati za 230.000 evrov. Prav tako so, kot so navedli, s pogajanji uspeli znižati prodajno ceno poslovnih prostorov v Novi Gorici, razliko bodo porabili za ureditev novih. Ti bodo namenjeni finančni upravi, ki zdaj deluje na ločenih lokacijah v Novi Gorici in Vrtojbi. Sredstva, dosežena s prihranki, namenjajo tudi obnovi prostorov, ki jih uporabljata upravni enoti Litija in Cerknica. Prav tako na ministrstvu za javno upravo računajo na prihodke od oddajanja premoženja, v letošnjem letu predvidoma v višini 350.000 evrov, od oddaje stanovanj v višini 850.000 evrov.