Jure SešekJure Sešek
Aleš KarbaAleš Karba
Andrej ŠinkoAndrej Šinko

V Šiški odprli najsodobnejšo Mercatorjevo trgovino

| 21.07.2016, 08:23

Mercator odpira danes prenovljeno trgovino Mercator Šiška v Ljubljani, ki je med najsodobnejšimi trgovinami v regiji. Pri prenovi je družba sledila najnovejšim svetovnim trendom sodobne trgovine, ki nakupovanje nadgrajuje v doživetje. S tovrstno prenovo želi Mercator kupcem omogočiti več zabave ter edinstveno in interaktivno nakupovalno izkušnjo. „Vsak oddelek je tako prostor doživetij, posebnost pa je tudi ta, da kupci od pekarne in mesnice, do slaščičarne in suši bara, lahko opazujejo in vidijo pripravo hrane. Posebna doživetja za kupce pripravljajo od prvega dneva odprtja, pa tudi veliko nagradno igro, presenečenja, degustacije in promocije,“ so zapisali v sporočilu za javnost.

Mercator Šiška je posebna trgovina, kar je vidno že po ambientu. Po večmesečnih pripravah je dela izvedlo več sto delavcev ter nekaj deset vrhunskih inženirjev in projektantov, ki so prenovo trgovine izvedli v rekordnem času, saj je bila zaradi prenove zaprta le dober mesec dni. Otroški oddelek je zdaj velik kar 800 kvadratnih metrov, trgovina ima poseben 20 metrov širok vhod, osem tik tak blagajn in 22 blagajn z daljšim tekočim trakom, 5-metrski vodni zid na oddelku za vode, vso osvetlitev LED tehnologije, 170 tekočih metrov stenskih hladilnikov, vsa hladilna tehnika skupaj meri 280 tekočih metrov, suši bar s posebej velikim pultom in še bi lahko naštevali.

„V trgovini Mercator Šiška so 203 zaposleni, ki so si z novimi delovnimi oblačili doživeli stilsko preobrazbo. Hipermarket Šiška ponuja več kot 35.000 vrst izdelkov, od katerih je 5.000 popolnih novosti,“ so zapisali.

„Mercator je v svoji zgodovini vedno narekoval nove trende v trgovini ne le v Sloveniji, ampak tudi v regiji. Bil je prvi trgovec pri nas, ki je uvedel lastno trgovsko blagovno znamko, kartico zvestobe, samopostrežne blagajne, spletno trgovino in še več. Inovativnost nadaljujemo s kvalitativno prenovo naše ponudbe: kupcem nudimo nadgrajeno nakupovalno izkušnjo. Verjamemo, da nov koncept nakupovalne izkušnje prinaša dodano vrednost in korist ne le potrošnikom, ampak tudi našim poslovnim partnerjem in dobaviteljem,“ je ob odprtju povedal predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič.

Pestra ponudba svežih rib
Pestra ponudba svežih rib © ARO

„S prenovljeno trgovino Mercator na domačem in regijskem trgu utrjuje svoj položaj tudi z narekovanjem trendov. Želimo si, da prenovljena trgovina Mercator Šiška postane vzor in prevzame vodilno vlogo za napreden koncept nakupovanja,“ ponosno pojasnjuje predsednik Mercatorjevega nadzornega sveta in namestnik predsednika koncerna Agrokor Ante Todorić.

Na predvečer odprtja prenovljene trgovine je na prireditvi za vabljene goste, ki so si trgovino ogledali prvi, prenovo pozdravil tudi ljubljanski župan Zoran Janković.

Edinstvena nakupovalna izkušnja postaja pomemben dejavnik uspeha trgovcev v prihodnosti

Potrošniki lahko dandanes sicer veliko izdelkov kupijo marsikje, tudi prek interneta, klasična trgovina pa predstavlja prostor, v katerem izdelki dobijo nove razsežnosti. Danes potrošniki iščejo načine za lajšanje življenja, manj stresa, zabavo in občutek, da se je trgovec zanje posebej potrudil. Temu trendu s prenovljeno trgovino Mercator Šiška sledi tudi največji slovenski trgovec.

S prenovljeno trgovino Mercator Šiška tako Mercator v svoj trženjski splet dodaja zabavo in prijetna doživetja. Sodobni potrošnik je namreč v času recesije v svojem nakupnem ravnanju postal bolj premišljen, a hkrati si namesto gole transakcije želi nekaj več. Ne gre več le za nakupovanje izdelkov, ampak nadgradnjo nakupovalnega rituala s storitvami, ki so vezane na zabavo, kulinariko, skrb za izgled in dobro počutje. Potrošnik si v času nakupovanja želi biti vključen v interakcijo, želi si doživetij, ki ga samo ob nakupovanju izdelkov ne more začutiti. Mercatorjeva trgovina tako ni več nevtralen prostor s policami izdelkov, ampak kraj za doživetja, ki razvaja vsa potrošnikova čutila, pravijo v Mercatorju.

Velika izbira sira
Velika izbira sira © ARO

Za kupce pa so zanimive tudi druge trgovine, ki jih je v vsem Mercatorju Šiška 62 na skupaj 18.360 m2 prodajnih površin centra, v garažni hiši je 500 parkirnih mest, 353 parkirnih mest je na zunanjem parkirišču. Parkirna mesta v pritličju so širša, posebej so označena parkirna mesta za starše z otroki in vozički, pred vhodom v stavbo pa sta tudi dve mesti s hitro polnilnico za električna vozila.

Novosti, ki jih ponuja trgovina

Prenovljena trgovina Mercator Šiška tudi sicer ponuja številne novosti tudi pri postrežbi; poseben pult za prodajo sušija, povečan nabor postrežnih oddelkov, ličenje na prodajnem mestu, povečan otroški oddelek (z igrali, s toboganom, Lego hišo, tablami za risanje itd.), večjo izbiro vina in piva in še mnogo več. Pri vinu je Mercator ustvaril videz kamnite vinske kleti, na oddelku piva pa z bakrenimi cevmi videz pivovarne cevi. Kot novost se v trgovini uvaja Sanatura, zeliščna prodajalna z medicinskimi pripomočki in prehranskimi dopolnili. Na postrežnih oddelkih so vključili ponudbo hrane, ki je doslej v trgovinah nismo vajeni; od odojka, ki ga bodo pred očmi kupcev pekli v posebej narejeni francoski peči, do raznih drugih vrst pečenih mesnih specialitet. Tudi v mesnici je omogočen pogled v »zakulisje«, saj steklena stena omogoča ogled priprave in rezanja mesa, v mesnici so tudi hladilniki za zorenje mesa, ponujajo vrsto mednarodnih specialitet. Na oddelku delikatese visijo pravi pršuti in zorijo hlebci sira, medtem ko v pekarni kupci lahko spremljajo mesenje, pripravo in peko kruha. Slaščičarske izdelke bodo prodajalci pripravljali in okraševali po želji kupcev in pred očmi kupcev. Tudi ribarnica je večja in sodobnejša z veliko izbiro svežih in zamrznjenih rib, ki jih vsakodnevno dostavljajo. Potrošnikom bo na voljo tudi oddelek z mednarodnimi specialitetami, na katerem bodo kuharski dogodki in degustacije.

Prenovljena Merkatorjeva trgovina v Šiški
Prenovljena Merkatorjeva trgovina v Šiški © ARO
Domače ostaja na prvem mestu

Tudi v prenovljeni trgovini Mercator ostaja zvest ponudbi izdelkov in pridelkov domačih dobaviteljev, saj je lokalna hrana predstavljena v posebnem oddelku Iz domačih krajev s posebnimi policami Radi imamo domače. Tam sta na voljo tudi vinomat in oljemat. Prav tako je na vhodu v trgovino postavljen kotiček, ki spominja na stojnico na tržnici, kjer bo na voljo sveža ponudba predvsem sadja in zelenjave. Ob vhodu so še cvetličarna ter info pult s kioskom za tobak in časopis, kjer je možno tudi posedeti in prelistati časopis, ob tem pa še napolniti mobilni telefon.

Prenovljena trgovina je tudi tehnološko naprednejša, saj potrošnikom kot prva v Sloveniji omogoča učinkovitejši, hitrejši in zabavnejši nakup. Kupci lahko namreč uporabljajo 3 M sken blagajne po tem, ko sami poskenirajo izdelke s posebnimi M skeni. Popolna novost je aplikacija M sken mobil, ki omogoča, da z mobilnim telefonom opravite nakup enako, kot z M skenom, kmalu pa vas bo vodila tudi med policami trgovine, da boste lažje našli želene izdelke.

Mercatorjev trgovski center v Šiški je bil zgrajen leta 1999 in prenovljen leta 2007. Trgovina je po poletnem delovnem času odprta od ponedeljka do sobote od 8. do 22. ure, ob nedeljah pa od 8. do 15. ure.

Vir: Mercator

Veliko domačih izdelkov
Veliko domačih izdelkov © ARO

Vsak dan sveže pečeno in vroče postreženo
Vsak dan sveže pečeno in vroče postreženo © ARO

Sveži kruh
Sveži kruh © ARO

Obzorja duha (photo: Zajem zaslona) Obzorja duha (photo: Zajem zaslona)

Cenzura v oddaji Obzorja duha?

»Žalostna sem zaradi dogajanj... Nov prevod Svetega pisma iz izvirnih jezikov v slovenski jezik, vrhunsko delo v slovenski zgodovini za študij in razumevanje nam vsem, prispevek v oddaji Obzorja ...

Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija) Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija)

Vzemimo Boga zares

Živimo v duhovni shizofreniji, ki na prvi pogled ni prepoznavna. Na eni strani poudarjamo, kako imamo pravico izbrati lastni slog in stil življenja, kako je naša pravica izbira identitete, celo ...

Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay) Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay)

Zakaj je dobro kupovati obutev popoldne?

Vida Ozis je ustanoviteljica blagovne znamke AN.NIKA, je direktorica Centra medicinske pedikure, razvila je medicinsko sponko - vse ostale, ki so prisotne na domačem trgu, so iz uvoza. Večina si ...