avdienca
Papež o izpolnitvi naših hrepenenj ob koncu časov
Svet | 26.11.2014, 10:53 Marjana Debevec
Papež Frančišek je dopoldansko katehezo posvetil vprašanju konca sveta, za katerega ne vemo, kdaj se bo zgodil. Cilj Cerkve je novi Jeruzalem, Nebesa, ki po papeževih besedah ni toliko nek kraj, ampak stanje duše, v katerem bodo izpolnjena vsa naša najgloblja hrepenenja.
„Končno bomo v polnosti oblečeni v Božje veselje, mir in ljubezen in gledali ga bomo iz obličja v obličje“, je o koncu časov povedal papež Frančišek. V tej luči pa je po njegovih besedah lepo videti globoko povezanost med nebeško Cerkvijo in Cerkvijo, ki je še na poti. Tisti, ki že živijo v Božji navzočnosti so nam namreč lahko v oporo in za nas posredujejo pri Bogu. Po drugi strani pa smo tudi mi povabljeni z darovanjem dobrih del in molitev lajšati trpljenje duš, ki še čakajo na večno blaženost. „S krščanskega vidika namreč ni razlike med mrtvimi in živimi, ampak med tistimi, ki so v Kristusu in tistimi, ki niso!“, je bil odločen papež. To je namreč odločilnega pomena za naše odrešenje in našo srečo.
Obenem pa dopolnitev tega čudovitega načrta po papeževih besedah zadeva tudi vse stvarstvo. Apostol Pavel pravi, da bo tudi stvarstvo rešeno iz suženjstva razpadljivosti v svobodo slave Božjih otrok. Tudi druga svetopisemska besedila uporabljajo podobo novega neba in nove zemlje. Celotno vesolje naj bi bilo prenovljeno ter osvobojeno sledi zla in same smrti enkrat za vselej. Po papeževih besedah gre torej za neko novo stvarstvo, ne pa uničenje vesolja in vsega, kar nas obdaja. Vsaka stvar naj bi prišla do polnosti svojega obstoja, resnice in lepote. „To je načrt, ki ga Bog, Oče, Sin in Sveti Duh od vedno želi uresničiti in ga uresničuje“, je dejal papež. Ko razmišljamo o vseh teh čudovitih stvareh, ki nas čakajo, se po njegovih besedah zavemo, kako prekrasen dar in vzvišen poklic je pripadnost Cerkvi.