Z nadgradnjo portala e-Vem do kakovostnejšega poslovanja podjetij z državo
Slovenija | 05.07.2014, 08:00
Ministrstvo za notranje zadeve je nadgradilo portal e-Vem, prenovljen bo zaživel sredi tega meseca. Cilj je poenostaviti poslovanje podjetij z državo in prispevati k znižanju stroškov. Uporabniki bodo imeli na voljo bolj kakovostne in pregledne informacije.
Aplikacijo e-Vem med drugimi uporabljajo agencija za javnopravne evidence in storitve, gospodarska zbornica in notarji. Spletno mesto bo zdaj nadgrajeno z vsebino. "Tukaj bodo podatki primarne in sekundarne vsebine. V primarno vsebino sodijo podatki o reguliranih dejavnostih, to je vseh vstopnih pogojih, vezanih na izobrazbo, delovne izkušnje reguliranih dejavnosti in poklicev. Sekundarna vsebina je vsebina, ki je urejena po življenjskih dogodkih, od začetka življenjskega cikla podjetnika, to je od razmišljanja, kjer so podatki o poslovnih idejah, do registracije in poslovanja podjetja ter na koncu zapiranja," je pojasnil Matija Kodra z notranjega ministrstva.
Prenovljen portal po njegovih besedah nudi tudi nove funkcije. "Mednje sodijo poslovni koledar, kjer bo podjetnik glede na svoj profil vedno, v vsakem trenutku obveščen, katera poročila, komu, kdaj in v kakšni obliki mora oddati, natančen zemljevid tako imenovanih Vem točk in napreden iskalnik, ki nudi informacije po meri."
Tako imenovani e-Vem 2, ki ga pristojni v teh dneh še preizkušajo, bo uporabnikom na voljo od 15. julija naprej. Notranje ministrstvo ob tem že načrtuje nadaljnjo nadgradnjo. Po besedah Kodre je cilj nuditi celovito podporo v samem poslovanju posameznega podjetnika. Podatke bodo sporočali enkrat in na enem mestu, ustanove si jih bodo potem delile.