Ovrednotenje in perspektive verskega pouka v slovenskih šolah
Slovenija | 14.12.2010, 15:06
Sodelavci zavod sv. Stanislava so predstavil zbornik z naslovom Verski pouk v slovenskih šolah: ovrednotenje in perspektive.
Kot v sporočilu za javnost piše tiskovni urad Slovenske škofovske konference so v zborniku predstavljeni članki s simpozija, ki je 26. in 27. novembra lani potekal v Zavodu sv. Stanislava. Predstavila sta ga direktor zavoda in predavatelj na Teološki fakulteti dr. Roman Globokar in dekan Teološke fakultete dr. Stanko Gerjolj.
Namen simpozija je bil ovrednotiti dosedanjo prakso poučevanja verskega pouka, ga umestiti v aktualni evropski šolski prostor in oblikovati smernice za prihodnost. Na njem je prišlo do izraza dejstvo, da je položaj verskega pouka pri nas specifičen. V evropskem prostoru v javnih šolah samo še Albanija, Francija in Makedonija nimajo nikakršne oblike verskega pouka. Letos se je začel uvajati tudi v Rusiji.
Prepričani so, da lahko ta predmet odigra zelo pomembno vlogo znotraj vzgojno-izobraževalnega sistema v pluralni in medkulturni družbi, saj s poznavanjem verskih vsebin širi intelektualno in vrednostno obzorje posameznika in ga spodbuja k prizadevanju za medsebojno spoštovanje in dialog v družbi. Z objavo predavanj želijo prispevati tudi h konstruktivni razpravi o vlogi verskega pouka v sodobni šoli.