Jure SešekJure Sešek
Vogel

VIDEO: Rekorden obisk Vogla

Slovenija | 27.08.2010, 12:17

Skoraj desetletje na Voglu ni bilo toliko obiskovalcev v enem dnevu, kot jih je prišlo v nedeljo 22. avgusta, na 32. srečanje prijateljev in poslušalcev Radia Ognjišče. S presežnikom bi lahko opisali marsikaj, kar smo doživeli na spodnji meji visokogorja. Vse tri dni se je zvrstilo toliko lepega in za mnoge nepozabnega, da se bomo še dolgo spominjali uspelega druženja nekaterih radijcev s poslušalci.

Naši poslušalci so več, so naši prijatelji

Kot, upamo, že veste, na Radiu Ognjišče veliko naredimo, da bi se približali poslušalcem. Povezujejo nas globlje vezi, gotovo v prvi vrsti vera, ki nam je skupna, pa vendar smo tesneje povezani tudi zaradi mnogih priložnosti, ko se lahko srečamo v živo. V ta namen že vseh 16. let, kar oddajamo, na Radiu Ognjišče pripravljamo tako imenovana srečanja PRO. Za 32-to smo izbrali 1535 metrov visok Vogel, katerega velika prednost je prav v dostopnosti. S tem smo želeli omogočiti prihod vsem. Iz doline proti višini gora pelje sodobna nihalka. Le nekaj minut vožnje, ki ponuja čudovite panoramske razglede bohinjskega jezera in celotne kotline, in že smo v povsem drugem svetu, v idiličnem gorskem „ambientu“. Vrhovi, kamor seže pogled, naravnost pa očak – Triglav.

Vogel, odlična izbira

Prav res, Vogel se je izkazal za odlično izbiro, saj so na srečanje Radia Ognjišče prišli obiskovalci z vseh koncev Slovenije, kar se je videlo po pestrosti registrskih tablic na parkirišču pred vstopno postajo nihalke. „Radijci“ smo za prvi večer v planinski koči Viharnik pripravili ogled reportažnega filma iz 8. radijskih počitnic v Primoštenu, sledil je nočni ogled zvezdnega neba in lune, pod vodstvom prof. Borisa Khama, ki je naslednji dan zvezdo željnim omogočil še ogled sonca.

V soboto je večina udeležencev srečanja izrabila za pohodništvo, saj je bil konec tedna lep in sončen, kot na Voglu že dolge ne. Zvečer pa smo v goste povabili zakonca, alpinista Marijo in Andreja Štremflja, ki sta ob prikazu z diapozitivi opisala podvig, dosežen pred 20. leti, ko sta kot prvi par na svetu, osvojila najvišjo goro sveta - Everest. Sobotni večer je popestril še p. Robert Bahčič, frančiškan, ki je prikazal nekaj trikov, predvsem s kartami, za kar je bil nekajkrat tudi nagrajen. Večer se je sklenil ob igranju harmonikarja in petju ter plesu, kar običajno sodi v planinski svet, ko se zbere vesela družba.

Nedelja- dan, ki ga je naredil Gospod

Poln iskrenega veselja je tako povzel nedeljsko dogajanje, na osrednji dan 32. srečanja PRO, poslušalec na invalidskem vozičku, ki je lahko prišel na Vogel prav zaradi možnega prevoza z nihalko. Srečanje pa je bilo presenečenje za njegovo soprogo, ki je v nedeljo praznovala rojstni dan. Oglejte si video reportažo iz srečanja na Voglu, kjer je tudi kratek izsek iz pogovora z njim.

Vse dni je bil z nami upokojeni ljubljanski nadškof Alojz Uran, ki je poskrbel za duhovno noto in bogate nagovore, pa ne samo pri svetih mašah. Kadarkoli smo se srečali z njim, pred planinskimi kočami na Voglu ali pa kje na gorski stezi, je prijazno nagovoril in posebej, če je bila skupinica planincev številčnejša, z njimi tudi radostno zapel. V gorah pesem toliko lažje privre iz srca, saj je lepota narave navdušujoča in vnese v srce mir ter radost.

Srečanje rekordov

Prav res, v več pogledih je bil na Voglu dosežen rekord. Po letu 2001, ko so otvoritveno z novo, takrat ravno prenovljeno nihalko, na Vogel brezplačno pripeljali okrog 3000 obiskovalcev, še niso beležili tolikšnega obiska,. Na 32. srečanje PRO je prišlo okrog 2300 ljudi, s štirisedežnico, ki pelje do Orlovih glav pa se jih je peljalo okrog 700, kar je prav tako zelo visoka, rekordna številka v poletni sezoni. „Radijci“ pa smo hitro ugotovili, da je prišlo tudi veliko mladih družin. Toliko otrok že dolgo ni bilo na srečanju PRO. Česar smo še posebej veseli.

V gorskem kraljestvu, polnem slikovitih razgledov, na Voglu nam je bilo res lepo, se že veselimo naslednjega srečanja. Če bi radi izvedeli, kje in kdaj bo, pa je najbolje poslušati naš glas, Radio Ognjišče. Pri nas izveste več, saj veste, tudi z druge strani.

Slovenija, Srečanja PRO
Obzorja duha (photo: Zajem zaslona) Obzorja duha (photo: Zajem zaslona)

Cenzura v oddaji Obzorja duha?

»Žalostna sem zaradi dogajanj... Nov prevod Svetega pisma iz izvirnih jezikov v slovenski jezik, vrhunsko delo v slovenski zgodovini za študij in razumevanje nam vsem, prispevek v oddaji Obzorja ...

Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija) Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija)

Vzemimo Boga zares

Živimo v duhovni shizofreniji, ki na prvi pogled ni prepoznavna. Na eni strani poudarjamo, kako imamo pravico izbrati lastni slog in stil življenja, kako je naša pravica izbira identitete, celo ...

Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay) Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay)

Zakaj je dobro kupovati obutev popoldne?

Vida Ozis je ustanoviteljica blagovne znamke AN.NIKA, je direktorica Centra medicinske pedikure, razvila je medicinsko sponko - vse ostale, ki so prisotne na domačem trgu, so iz uvoza. Večina si ...