Pravila za izrabo programskega časa v kampanji za lokalne volitve
Slovenija | 13.08.2010, 12:30
Volilna kampanja nam naroča, da objavimo pravila za izrabo programskega časa. Na Radiu Ognjišče bomo kampanjo uradno začeli spremljati desetega septembra.
objavljenega v Uradnem listu RS z dne 23. julija 2010
izdajam
pravila RADIA OGNJIŠČE
za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj, kandidatov, strank in list
za redne volitve članov občinskih svetov in županov
1.
V času kampanje, ki jo bomo v skladu s temi pravili na RADIU OGNJIŠČE spremljali od 10. septembra do vključno 10. oktobra 2010, lahko v programu RADIA OGNJIŠČE svoja stališča, predstavijo vse stranke, liste in kandidati, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanih krščanskih vrednot.
2.
Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju v času kampanje, kakor tudi ne strokovnih in tehničnih oddaj o volilni zakonodaji in izvedbi volitev. V programu RADIA OGNJIŠČE bodo oddaje, novice, prispevki, režirani oglasi, brana obvestila, povezana s kampanjo, ločena s posebnim zvočnim znakom.
3.
Volilne oddaje in prispevki bodo potekali skladno z načrtom, ki ga bo oblikovalo Uredništvo informativnega programa RADIA OGNJIŠČE.
4.
Politične stranke, liste in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanih krščanskih vrednot, lahko znotraj razpoložljivega programskega časa naročijo pogovorne oddaje v dolžini 5, 10 ali 15 minut, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.
5.
Politične stranke, liste in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanih krščanskih vrednot, lahko v sklopu oglasnih mest radijskega programa objavljajo plačana brana obvestila in režirane oglase, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.
6.
Plačilo oddaj, režiranih oglasov in branih obvestil mora biti opravljeno pred začetkom objav in se pri tem ne upošteva običajni popust za plačilo avans; v kolikor vnaprejšnjega vplačila ni, se oddaje, režirani oglasi in brana obvestila ne bodo objavili.
7.
RADIO OGNJIŠČE si pridržuje pravico, da odkloni snemanje oddaje in objavo branega obvestila, režiranega oglasa, če je to v nasprotju s programsko vsebino in temeljno radijsko usmeritvijo.
8.
Obdobje kampanje za volitve v svetnikov in županov na RADIU OGNJIŠČE se začne 10. septembra 2010 in konča 24 ur pred dnevom glasovanja, ko nastopi volilni molk.
9.
Pravila in rokovnik za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj in kandidatov za volitve članov občinskih svetov in županov objavi RADIO OGNJIŠČE pred začetkom kampanje.
Poleg enkratne javne objave pravil o kampanji v programu RADIA OGNJIŠČE bodo pravila neprekinjeno objavljena tudi na spletni strani radio.ognjisce.si
V Ljubljani, 9. avgust 2010
Franci Trstenjak glavni in odgovorni urednik RADIA OGNJIŠČE
OBVESTILO:
Če želite, kot organizator sodelovati v kampanji za lokalne volitve, nam to sporočite do 20. avgusta 2010.