Štefanič: Naloga katoliških medijev je približanje evangeljskega sporočila
Cerkev na Slovenskem | 24.01.2010, 09:44
V Katoliški Cerkvi obhajamo god sv. Frančiška Saleškega, škofa, cerkvenega učitelja in zavetnika katoliških novinarjev. Murskosoboški škof dr. Peter Štumpf, ki je pri Slovenski škofovski konferenci pristojen za medijsko področje, je na novembrskem srečanju katoliških novinarjev na Otočcu dejal, da katoliški mediji vedno nastopajo v imenu temeljnih krščanskih vrednot in da se tega moramo pri svoje delu tudi močno zavedati.
Predsednik društva katoliških novinarjev in novinar pri tedniku Družina Bogomir Štefanič pa je ob tej priložnosti v pogovoru za naš radio dejal, da je naloga katoliških medijev tudi danes približanje evangeljskega sporočila. „V razmerah, ko se o cerkvi v javnosti veliko piše in govori a večinoma skozi to optiko senzacij, škandalov pa tudi politikantskih računic, je katoliški medijski glas nujni pogoj za to, da lahko ima vsaj del javnosti kolikor toliko celovito in verodostojno podobo o Cerkvi kot ustanovi, ki v evangeljskem duhu osmišlja življenje velikemu številu vernih Slovencev.“
Urednik Ognjišča in dober poznavalec medijskega področja mag. Božo Rustja pa je v oddaji Naš goste med drugim spregovoril o prednostih in moči verskega tiska. „Moč katoliških medijev – vsakdo se trudi na svojem področju, povezovanje pa je dobra stvar, tudi nujna v današnji družbi. Vsi se povezujejo, mi se pa včasih res ne znamo. V medijih pa je to odločilnega pomena. Treba je ljudem isti problem pokazati z različnih vidikov. Radio o dogodku lahko takoj poroča, časopis dogajanje razširi, neka založba o tem natisne knjige. Tak primer je Slovenski evharistični kongres, na katerega se pripravljamo. Različni mediji nagovorijo različne dele naše osebnosti, zato je pomembno, da se ena in ista vsebina pojavlja povsod.“