Papež: Ideologije imajo v sebi nekaj diaboličnega
Svet | 22.09.2021, 10:08 Marjana Debevec
Papež Frančišek je današnjo avdienco, na kateri se je zbralo veliko mladih, posvetil svojemu nedavnemu obisku Slovaške in Madžarske. Potovanje v srce Evrope je začel z adoracijo na evharističnem kongresu in sklenil z ljudsko pobožnostjo v Marijinem romarskem središču.
»To je tudi poslanstvo Božjega ljudstva: častiti, moliti, hoditi, delati pokoro ter v tem čutiti mir in veselje, ki prihajata od Gospoda,« je dejal sveti oče in nadaljeval: »To je še posebej pomembno na evropski celini, kjer je Božja navzočnost razvodenela zaradi potrošništva in 'vdihavanja' ene same miselnosti, ki je mešanica starih in novih ideologij. Te nas oddaljijo od Boga. Tudi v teh okoliščinah je odgovor, ki ozdravlja, molitev in ponižno pričevanje ljubezni. Poslanstvo kristjana je v tem, da služi. In prav to sem doživel na srečanju s svetim Božjim ljudstvom: zvest narod, ki je trpel zaradi ateističnega preganjanja.«
Upanje v času demografske zime so papežu mu dale številne mlade družine z otroki, pa tudi mnogi, ki svoje življenje posvečajo ljudem z obrobja.
Sveti oče z jezuiti o teoriji spola
Jezuitska revija Civilita cattolica je objavila odlomke iz papeževega srečanja z jezuiti na Slovaškem. Med drugim so ga povprašali o ideološki kolonizaciji in teoriji spola.
Ideologija ima v sebi vedno nekaj diaboličnega, satanskega, zato ker ni povezana z resničnostjo, je dejal papež. Po njegovih besedah živimo v obdobju ideologij, katerih korenine moramo znati razkriti. »Ideologija spola je nevarna, ker je abstraktna v primerjavi s konkretnim življenjem ljudi«, je dejal sveti oče in nadaljeval: »Kakor da bi se človek lahko abstraktno odločil o tem, kaj mu je všeč – biti moški ali ženska. Abstraktnost je zame vedno problem,« je dejal Frančišek.
Nekaj povsem drugega pa so po njegovih besedah konkretni istospolni pari, ki jih je treba pastoralno spremljati in jim pomagati, da bi prišli do srečanja s Kristusom. Po papeževih besedah je torej problem predvsem ideologija, po kateri je vse mogoče, konkretno življenje ljudi, ki jim je treba biti blizu, pa je nekaj povsem drugega.