Nataša LičenNataša Ličen
Marko ZupanMarko Zupan
Alen SalihovićAlen Salihović
Sašo Palčič, direktor agencije Madwise (foto: Nataša Ličen)
Sašo Palčič, direktor agencije Madwise

Sašo Palčič: Spoštovanje je recept uspešnosti v podjetju

Slovenija Nataša Ličen

V poslovnem ali zasebnem življenju je sistem, ki deluje dolgoročno, modra odločitev. Doseči ravnovesje je prava pot. Pogosto so naše predstave o realnosti izkrivljene, tudi ali morda še najbolj pri sodobnih tehnologijah. So orodja (tudi) za povezovanje in utrjevanja vezi med nami.

Postaviti si je treba le mejo

V oddaji »Via positiva« smo se pogovarjali z direktorjem agencije za digitalni marketing Madwise Sašom Palčičem: »Marketing je sila nepredvidljiv, je veda, ki se prepleta po eni strani z znanostjo in po drugi z domišljijo. Odpirajo se vedno novi kanali, če želimo pomagati podjetjem pri digitalni transformaciji, jim je treba hitro slediti.« 

Družbena odgovornost

»Marketing ima negativen prizvok. Ni prav, ker pa obstaja, je nekje vzrok za to. Morda je vzrok v ne najboljših izkušnjah z marketingom, ker se ga nismo lotili na pravi način. Skupni element vsega so ljudje, ki delajo napake. So takšni, ki svoje delo opravijo boljše in so takšni, ki ga opravijo slabše. Težava marketinga je, če nekdo želi prodati nekomu nekaj, kar si le-ta ne želi in ne potrebuje. Izziv marketinga je poiskati ljudi, ki ta trenutek potrebujejo, kar jim mi lahko nudimo. Ukvarjati se je treba z njimi.«

Slab ali dober marketing je v načinu, kako se ga lotevamo

»Verjamemo, da podjetjem, našim poslovnim partnerjem, lahko uspešno pomagamo, če jih najprej dobro spoznamo in razumemo. Njih, njihove storitve ali produkte, razumeti moramo konkurenco in predvsem vedeti moramo, v čem so drugačni ali boljši. Potem pa to informacijo prenesemo do njihove ciljne skupine, ki pa mora priti v pravem trenutku, na pravi način in preko pravega kanala. Zaradi tega je marketing danes zelo kompleksen in ga podjetja sama vse težje opravljajo.«

Marketing in prodajo izvaja vsak od nas, samo ne zavedamo se tega

»Konstantno vsi izvajamo marketing, se predstavljamo, prodajamo, kar delamo ali znamo. V ljudskem izročilo so že te ideje, primer: »Za dobrim konjem se praši.«. Slovenci smo bili od nekdaj dobri obrtniki, imamo pa težavo s svojo podobo. Prvorazredne izdelke prodajamo po tretje razredni ceni. Ljudje marketinga moramo biti zato pogumni, si upati včasih tudi tvegati, biti korak pred naročnikom, poznati in uporabljati nove platforme, razumeti trende, … rdeča nit je konstantno izobraževanje. V coni neudobja se dogajajo čudovite reči.«

V službi se je treba imeti »fajn«

»Ko se odločamo za službo, se najprej vprašajmo, kaj si želimo. Poleg spanja je služba eden od elementov, področij življenja, kjer preživimo največ časa. Zato si poiščimo prostor, sredino, kjer bomo cenjeni, se bomo imeli dobro. In, del tega, kar premalokrat izvajamo, je praznovanje. Slovenci smo nagnjeni k iskanju neuspehov in neznanja. Izpostavljamo dobro, to nas žene naprej in praznovanje, izpostavljanje dobrega, privede do tega, da bo tega potem tudi več. Čas hitro teče, na koncu si najbolj zapomnimo veselih trenutkov. Zato, ja, imejmo se v službi tudi »fajn«, praznujmo. Priložnosti je treba najti, želimo si treh objemov na dan in pet pohval. Česa pa smo v resnici deležni?«

Slovenija, Via positiva
Mateja Sečnik je Slovenska kmetica leta 2025 (photo: Vir: FB Mateje Sečnik) Mateja Sečnik je Slovenska kmetica leta 2025 (photo: Vir: FB Mateje Sečnik)

Mateja Sečnik je slovenska kmetica leta 2025

V Zagorju ob Savi je v tem tednu potekala slovesnost Zveze kmetic Slovenije, na kateri so razglasili Slovensko kmetico leta 2025. To je postala Mateja Sečnik z Butajnove nad Horjulom, članica ...

Duhovnik Štefan Pavli (photo: Maja Morela ) Duhovnik Štefan Pavli (photo: Maja Morela )

Od tovarne do oltarja

Ob 70. osebnem jubileju duhovnega pomočnika v Župniji Ljubljana Koseze Štefana Pavlija, smo ga povabili k pogovoru v oddaji Naš gost. Ob tej življenjski obletnici smo se ozrli na prehojeno pod od ...

p. Branko Cestnik (photo: Tanja Dominko) p. Branko Cestnik (photo: Tanja Dominko)

Ideologija politične korektnosti je terjala žrtev

Tragedija v Novem mestu, v kateri je ugasnilo življenje priljubljenega občana, je med drugim odmevala v oddaji Spoznanje več, predsodek manj na našem radiu. Moški, ki je umrl, potem ko ga je ...

Nika in Matic Dolenc (photo: Maja Morela) Nika in Matic Dolenc (photo: Maja Morela)

Poročni dan mine, zakon pa ostane za vse življenje

Zazrti v podatke Statističnega urada Republike Slovenije o sklenjenih poročnih zvezah in razvezah, vidimo zanimive številke (Sklenitve in razveze zakonskih zvez, 2022). V letu 2022 je bilo 6.768 ...

Avdio player - naslovnica