Nataša LičenNataša Ličen
Matej KržišnikMatej Kržišnik
Rok MihevcRok Mihevc
Sašo Palčič, direktor agencije Madwise (foto: Nataša Ličen)
Sašo Palčič, direktor agencije Madwise

Sašo Palčič: Spoštovanje je recept uspešnosti v podjetju

Slovenija | 28.11.2019, 17:50 Nataša Ličen

V poslovnem ali zasebnem življenju je sistem, ki deluje dolgoročno, modra odločitev. Doseči ravnovesje je prava pot. Pogosto so naše predstave o realnosti izkrivljene, tudi ali morda še najbolj pri sodobnih tehnologijah. So orodja (tudi) za povezovanje in utrjevanja vezi med nami.

Postaviti si je treba le mejo

V oddaji »Via positiva« smo se pogovarjali z direktorjem agencije za digitalni marketing Madwise Sašom Palčičem: »Marketing je sila nepredvidljiv, je veda, ki se prepleta po eni strani z znanostjo in po drugi z domišljijo. Odpirajo se vedno novi kanali, če želimo pomagati podjetjem pri digitalni transformaciji, jim je treba hitro slediti.« 

Družbena odgovornost

»Marketing ima negativen prizvok. Ni prav, ker pa obstaja, je nekje vzrok za to. Morda je vzrok v ne najboljših izkušnjah z marketingom, ker se ga nismo lotili na pravi način. Skupni element vsega so ljudje, ki delajo napake. So takšni, ki svoje delo opravijo boljše in so takšni, ki ga opravijo slabše. Težava marketinga je, če nekdo želi prodati nekomu nekaj, kar si le-ta ne želi in ne potrebuje. Izziv marketinga je poiskati ljudi, ki ta trenutek potrebujejo, kar jim mi lahko nudimo. Ukvarjati se je treba z njimi.«

Slab ali dober marketing je v načinu, kako se ga lotevamo

»Verjamemo, da podjetjem, našim poslovnim partnerjem, lahko uspešno pomagamo, če jih najprej dobro spoznamo in razumemo. Njih, njihove storitve ali produkte, razumeti moramo konkurenco in predvsem vedeti moramo, v čem so drugačni ali boljši. Potem pa to informacijo prenesemo do njihove ciljne skupine, ki pa mora priti v pravem trenutku, na pravi način in preko pravega kanala. Zaradi tega je marketing danes zelo kompleksen in ga podjetja sama vse težje opravljajo.«

Marketing in prodajo izvaja vsak od nas, samo ne zavedamo se tega

»Konstantno vsi izvajamo marketing, se predstavljamo, prodajamo, kar delamo ali znamo. V ljudskem izročilo so že te ideje, primer: »Za dobrim konjem se praši.«. Slovenci smo bili od nekdaj dobri obrtniki, imamo pa težavo s svojo podobo. Prvorazredne izdelke prodajamo po tretje razredni ceni. Ljudje marketinga moramo biti zato pogumni, si upati včasih tudi tvegati, biti korak pred naročnikom, poznati in uporabljati nove platforme, razumeti trende, … rdeča nit je konstantno izobraževanje. V coni neudobja se dogajajo čudovite reči.«

V službi se je treba imeti »fajn«

»Ko se odločamo za službo, se najprej vprašajmo, kaj si želimo. Poleg spanja je služba eden od elementov, področij življenja, kjer preživimo največ časa. Zato si poiščimo prostor, sredino, kjer bomo cenjeni, se bomo imeli dobro. In, del tega, kar premalokrat izvajamo, je praznovanje. Slovenci smo nagnjeni k iskanju neuspehov in neznanja. Izpostavljamo dobro, to nas žene naprej in praznovanje, izpostavljanje dobrega, privede do tega, da bo tega potem tudi več. Čas hitro teče, na koncu si najbolj zapomnimo veselih trenutkov. Zato, ja, imejmo se v službi tudi »fajn«, praznujmo. Priložnosti je treba najti, želimo si treh objemov na dan in pet pohval. Česa pa smo v resnici deležni?«

Slovenija, Via positiva
Dr. Gabriel Kavčič (photo: Rok Mihevc) Dr. Gabriel Kavčič (photo: Rok Mihevc)

Hud cinizem

Predvidoma v prihodnjem tednu bo znano, kdaj bomo odločali o treh posvetovalnih referendumih, med katerimi bo tudi posvetovalni referendum o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja. Moralni ...

Peter Jančič (photo: STA) Peter Jančič (photo: STA)

Natikanje nagobčnika drugače mislečim

Spletni portal tednika Družina poroča, da je raziskovalec spolne vzgoje v šoli ter diplomirani mikrobiolog Tim Prezelj tožil novinarja Roka Blažiča zaradi sklopa objavljenih prispevkov o teoriji ...

Uporabljene plastenke (photo: Pixabay) Uporabljene plastenke (photo: Pixabay)

Res to potrebujem?

Praznujemo dan Zemlje – našega skupnega doma, kakor se večkrat izrazi papež Frančišek. Na svetovni in tudi slovenski ravni poteka več pobud, v katere naj bi bila vključena več kot milijarda ljudi ...

Boj s pozebo v nasadih borovnic na ljubljanskem barju (photo: Rok Mihevc) Boj s pozebo v nasadih borovnic na ljubljanskem barju (photo: Rok Mihevc)

Kolikšno škodo je povzročila pozeba? #podkast

Po prehodu izrazite hladne fronte pred tednom dni, smo v petek, v nedeljo in včeraj bili priče pozebi. Razmere so se krajevno zelo razlikovale, prav vse sadjarje in kmete pa je strah, da to pomeni ...

Lojze Čemažar (photo: Jože Bartolj) Lojze Čemažar (photo: Jože Bartolj)

Pri svojem delu vedno izpostavi bistveno

Lojze Čemažar je z nami v oddaji Naš gost spregovoril o svoji umetniški poti, pomenu družine, šol, ki so ga oblikovale in se zahvalil za prejeto priznanje sv. Cirila in Metoda.

Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay) Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay)

Zakaj je dobro kupovati obutev popoldne?

Vida Ozis je ustanoviteljica blagovne znamke AN.NIKA, je direktorica Centra medicinske pedikure, razvila je medicinsko sponko - vse ostale, ki so prisotne na domačem trgu, so iz uvoza. Večina si ...