Spletna stran Radia Ognjišče
Spletna stran za podjetje je kot traktor za kmeta
Svetovalnica | 26.09.2019, 14:07 Rok Mihevc
Tema tokratne Svetovalnice je bila zanimiva za podjetnike, obrtnike in vse, ki želijo preko spleta kaj ponuditi, prodati, se predstaviti, kaj povedati. O tem, kako postaviti učinkovito spletno stran, je svetoval direktor agencije Madwise Sašo Palčič.
Včasih je bilo dovolj, da je podjetje imelo spletno stran, kakršnakoli je že izgledala, danes pa to ni več dovolj. Opravljati mora neko nalogo, odvisno od narave posla in naloge. Spletna stran lahko izobražuje, prodaja, zajema kontakte... Da je optimizirana in učinkovita, to narediš z ustreznimi nagovori, fotografijami, pozivi. Spletna stran danes ni več samo vizitka podjetja, ampak je lahko prodajno orodje.
Spletna stran je le del sestavljanke podjetja. Smiselno jo je povezati z vsemi ostalimi kanali in vedeti od kje bomo »uvozili« naše potencialne stranke in kaj želimo, da one tam počnejo. Spletna stran ni zastonj, je investicija, razlika pa je v tem, ali bo to res investicija ali strošek. Več kot vemo, kaj bi radi od nje, bolje bo služila.
Zakaj spletna stran če imamo Facebook?
Dobro je, da smo prisotni tam, kjer so prisotne naše potencialne stranke. Različna družabna omrežja služijo različnim namenom. V osnovi pa so namenjena dvosmerni komunikaciji in izmenjavi mnenj, težje pa je izbirati maile, prodajati, objaviti daljši blog zapis... A če prodajate kompleksne produkte, npr. centralno kurjavo, jo boste težje prodali samo na podlagi fotografije na FB. Če se gre za nakup mimogrede, to ni težava, gre za instant nakup. Za kompleksnejše odločitve pa si ljudje vzamejo čas in tukaj družabna omrežja ne opravijo svoje naloge.
Več pa v posnetku oddaje.