Po lanski Fatimi je letos »hit« Medžugorje
| 23.02.2018, 11:25 Marjana Debevec
V Fatimi te dni potekajo mednarodne delavnice o verskem turizmu. Udeležuje se ga preko 500 udeležencev iz različnih koncev sveta, od Južne Amerike, Afrike, Evrope in Azije. Udeleženci so v treh skupinah, kupci, razstavljavci in ponudniki, med slednjimi je tudi Romarski urad Brezje, ki ga tam zastopa direktorica Andreja Eržen Firšt.
»Dogodki kot je »workshop« (delavnice) v Fatimi so odlična priložnost, tako za promocijo svetišča kot tudi za navezovanje stikov s predstavniki turističnega gospodarstva. Nekateri od njih Brezje in Marijo Pomagaj že poznajo in se radi vračajo, za druge pa je srečanje z nami pomembna informacija v širiti njihove dejavnosti. Verski turizem je globalno v porastu in tega se moramo zavedati tudi pri nas. Seveda pa bomo morali postoriti še marsikaj, da ne bomo samo vmesna točka čezevrospkih potovanj azijskih turistov. Ob tem velja omeniti podatek ene od turističnih agencij, da je letos Medžugorje hit kot je bila lani Fatima in zakaj ne bi nekoč bila hit tudi Marija Pomagaj in Brezje,« je dejala Eržen Firštova.
Po njenih besedah je prednost romarskih destinacij tudi v tem, da turistični trendi in gospodarska kriza običajno manj vplivajo na njih. Po podatkih Svetovne Turistične Organizacije je v letu 2017 od približno 1,3 milijarde svetovnih turistov, 300 milijonov bilo romarjev, kar je svetovno gledano izjemno velik odstotek.