P. Spadaro o ciljih Frančiškovega komuniciranja
Svet | 18.03.2013, 19:50
Papež Frančišek je med srečanjem z novinarji, v soboto, 16. marca 2013, med drugim dejal, da Cerkev obstaja zato, da bi sporočala resnico, dobroto in lepoto. Med zbranimi novinarji iz vsega sveta, je bil tudi p. Antonio Spadaro, direktor jezuitske revije La Civiltà Cattolica, ki je za Radio Vatikan spregovoril o komunikativnem stilu novega Petrovega naslednika.
P. Spadaro je dejal, da ima papež Frančišek naravno komunikacijsko sposobnost, zmeren, preprost in redkobeseden stil, ki pa je zelo učinkovit. Njegovi stavki so kratki in umerjeni in lepo jih je slišati, poslušati te odločne stavke, ki pa imajo obenem blag naglas, kot je to tipično za Argentince, je povedal p. Spadaro: „Zdi se, da je cilj takšna komunikacija, ki ustvarja neposreden kontakt s tistim, ki posluša.“ Na srečanju z novinarji se je po Spadarovih besedah zdelo, da so vsi navzoči bili vključeni v tisti pogovor. „Papež vključi v komunikacijo, ki jo ustvari; ustvari komunikacijski dogodek,“ je dejal p. Spadaro.
Po njegovih besedah papeža Frančiška zelo zanima odprtost Cerkve, izhod iz nevarnega položaja avtoreferenčnosti. Komunikacija je zanj to, kar ustvarja mostove med Cerkvijo, ki gre na ulice, in Cerkvijo, ki je bolna od sklicevanja na samo sebe. P. Spadaro je še povedal, da je papež Frančišek priznal delo novinarjev in se jim je zahvalil za trud v teh dneh. Potrdil je, da je Cerkev zelo pozorna do novinarskega dela. Pritrdil je, da so novinarji sposobni zbrati in izraziti pričakovanja in zahteve našega časa. Poklic novinarja ni samo to, da izrazi sebe, ampak da zbira in izraža najgloblja pričakovanja in zahteve našega časa, kar je po Spadarovih besedah temeljnega pomena.
Vir: Radio Vatikan