Alen SalihovićAlen Salihović
Radijski kolesarji (foto: Rok Mihevc)
Radijski kolesarji | (foto: Rok Mihevc)

Od Marije k Mariji 2021 - 2. dan

Dogodki | 07.09.2021, 21:54 Uredništvo Radia Ognjišče

Ekipo radijskih kolesarjev je včerajšnji prvi romarski dan zaznamoval z mnogimi lepimi doživetji srečevanj z našimi poslušalkami in poslušalci. Veselimo se sledi, ki jih puščajo dobro obiskana »mini srečanja PRO« v župnijah na poti in tudi še malo bolj osebna srečanja s prijateljicami in prijatelji, ki jih presenetimo v njihovem vsakdanu.

Današnji drugi romarski dan so ob 7.00 zjutraj začeli s sv. mašo v Velesovem, nato pa je sledilo nadaljevanje poti po Gorenjski. Med drugim so obiskali župnije Šenčur in Visoko, se ob 10.30 ustavili v Kranju na Primskovem, ob 12.00 pa je opoldanska molitev potekala v Preddvorski cerkvi. Sledil je postanek in srečanje še v Trsteniku, pa v Tržiški Bistrici, cilj današnjega romanja pa so Brezje in Marija Pomagaj.

»Tukaj pri nas je zelo lepo, nad vasjo je tudi veliko vikend naselje, ljudje radi hodijo v te kraje. Vzpnejo se na Kriško goro, na Zaloško goro, najvišji cilj pa je ponavadi Storžič,« sta povedala naša PRO-jevca, zakonca Bidovec iz Trstenika. © Rok Mihevc

V Bistrici pri Tržiču smo obiskali našo poslušalko in prijateljico Minko Košir.
V Bistrici pri Tržiču smo obiskali našo poslušalko in prijateljico Minko Košir. © Rok Mihevc

Letos romamo od  Marije na Šmarni gori do Marije na Blejskem otoku in ob tem posebno pozornost namenjamo srečevanju z našimi poslušalkami in poslušalci. Utrinke s poti lahko slišite v našem živem radijskem programu, najdete jih lahko na našem FB profilu, povzemamo pa jih tudi v tem zapisu. Vabljeni, da ne spregledate potopisa tudi včerajšnjega 1. dne radijskga kolesarskega romanja.

13:43 Gospod nisem, to se samo reče ...

V družini Krč je cel kup naših PRO-jevcev
V družini Krč je cel kup naših PRO-jevcev © Rok Mihevc

»Ko si enkrat čez 80 je vse drugače. Za rožice skrbijo ta mlad, v hribe pa grem še,« je Juretu povedal Andrej Krč v Tupaličah, ki ne vidi rad, da ga kdo naslavlja z gospodom.

12:12  Ponosni smo na novo cerkev, ki jo krasi mozaik p. Ivana Rupnika

»Ključar sem v župniji Zlato Polje že od vsega začetka, sodelujem in pomagam, kolikor morem,« je Nataši pojasnil Štefan Perčič, ki so ga naši kolesarji presenetili na njegovem domu. Razložil je tudi zgodovino župnije.

Štefan Perčič
Štefan Perčič © Rok Mihevc

10:51 Ognjišče se sliši po vsej naši vasi, na dvoriščih in delavnici

»Vaš program je zelo pester, vse te pogovorne oddaje, tole kar vi vodite, da se izobražujemo, da se vzgajamo, te sobotne oddaje (Za življenje) so krasne, pa Juretov šport, pa Sobotna iskrica,« je Nataši hitela naštevati Angelca Maček iz Adergasa.

Angelca Maček
Angelca Maček © Rok Mihevc

Ena lepa skupinska v knjigarni Ognjišča v Kranju.
Ena lepa skupinska v knjigarni Ognjišča v Kranju. © Rok Mihevc

Mediji so danes zelo zanimivi. Bogu hvala za iznajdbe, za nove poti, ki jih imate, mnogi vas pri tem že posnemajo, pravi župnik v Velesovem, Slavko Kalan.
Mediji so danes zelo zanimivi. Bogu hvala za iznajdbe, za nove poti, ki jih imate, mnogi vas pri tem že posnemajo, pravi župnik v Velesovem. © Rok Mihevc

Dogodki
Obzorja duha (photo: Zajem zaslona) Obzorja duha (photo: Zajem zaslona)

Cenzura v oddaji Obzorja duha?

»Žalostna sem zaradi dogajanj... Nov prevod Svetega pisma iz izvirnih jezikov v slovenski jezik, vrhunsko delo v slovenski zgodovini za študij in razumevanje nam vsem, prispevek v oddaji Obzorja ...

Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija) Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija)

Vzemimo Boga zares

Živimo v duhovni shizofreniji, ki na prvi pogled ni prepoznavna. Na eni strani poudarjamo, kako imamo pravico izbrati lastni slog in stil življenja, kako je naša pravica izbira identitete, celo ...

Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay) Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay)

Zakaj je dobro kupovati obutev popoldne?

Vida Ozis je ustanoviteljica blagovne znamke AN.NIKA, je direktorica Centra medicinske pedikure, razvila je medicinsko sponko - vse ostale, ki so prisotne na domačem trgu, so iz uvoza. Večina si ...