Maja MorelaMaja Morela
Andrej JermanAndrej Jerman
Alen SalihovićAlen Salihović
Telling the story 2013 (foto: KGZS)
Telling the story 2013

O dobrih zgodbah, ki jih prinaša Evropa

| 16.12.2013, 08:12

V organizaciji Evropske komisije je pred tednom v Bruslju potekala konferenca »Telling the story – Povej zgodbo«. Na njej je več kot 700 ljudi razpravljalo o možnostih kako učinkovito predstaviti koristi, ki jih državljanom prinaša Evropska unija. Sredstva iz različnih skladov Evropske unije predstavljajo odlično priložnost za ekonomski in socialni razvoj 273 regij EU. Obstaja veliko dobrih, pozitivnih zgodb, ki prikazujejo številne koristi, ki so posledica večletnega dela teh skladov.

Na konferenci sta na povabilo EU komisije sodelovala tudi predstavnika Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije, ki se lahko pohvali z uspešnim sodelovanjem na razpisih za podporo ukrepom informiranja skupne kmetijske politike, ki jih vsako leto razpisuje Evropska komisija, Generalni direktorat za kmetijstvo in razvoj podeželja. Tako je lani in letos Kmetijsko gozdarska zbornica promocijske aktivnosti v okviru dveh projektov izvajala v sodelovanju z EU komisijo in oba projekta (SKP – kakovost, varnost, blaginja, razvoj ter projekt Kmetijstvo je zakon) sta bila odlično ocenjena.

Ljudje podeželja

V sklopu konference je potekal tudi izbor za CAP Communication Awards 2013. Gre za izbor najboljšega komunikacijskega projekta skupne kmetijske politike v letu 2013, ki ga razpisuje Evropska komisija. Med 118 prispelimi projekti je v ožji izbor prišel projekt RTV Slovenije Village folk – Ljudje podeželja, ki je s tem pridobil priložnost, da se predstavi na odru finalnega dogodka. Vodja projekta Barbara Zrimšek je s svojo predstavitvijo navdušila in zasedla tretje mesto.

Projekt Ljudje podeželja
Projekt Ljudje podeželja © ARO

Prihodnost SKP

Evropska komisija je konec leta začela novo kampanjo ozaveščanja o pomembnosti kmetijstva v našem vsakdanjem življenju ter o njeni vlogi pri podpiranju kmetijstva. Odvija se pod naslovom »Skrb za naše korenine«, v prihodnjem letu pa naj bi se razširila v vse države članice, in sicer v obliki tematskih dogodkov, avdiovizualnega gradiva in spletnih publikacij.

Pripravljena je bila na podlagi kvalitativne raziskave glavnih ciljnih skupin, ki je pokazala, da se večina mladih, ki živijo v mestih, počuti odtujene od podeželskega življenja in kmetijstva, čeprav so njihove korenine pogosto prav tam. "Ta kampanja je priložnost, da pokažemo, kako prisotni so plodovi dela kmetov v našem vsakdanjem življenju. Za hrano, ki jo jemo, obleko, ki jo nosimo, in pokrajino, ki jo občudujemo, se skriva trdo delo kmeta. Upamo, da bomo po političnih pogajanjih o reformi SKP pokazali, kako bo ta resnično evropska politika še naprej imela pomembno vlogo ne le pri zagotavljanju hrane, temveč tudi pri ohranjanju naravnih virov in živahnega življenja na podeželju. In da je zato prav, da kmete nagradimo za te širše koristi, ki jih prinašajo družbi," je ob začetku kampanje povedal Evropski komisar za kmetijstvo in razvoj podeželja Dacian Cioloș.

Matevž Čelik Vidmar (photo: Jože Suhadolnik) Matevž Čelik Vidmar (photo: Jože Suhadolnik)

Kaj smo dobili namesto Urada za verske skupnosti?

Nedavno smo objavili prispevek v Mozaiku dneva o sodelovanju vlade z verskimi skupnostmi. V njem smo zmotno navedli, da je novela Zakona o verski svobodi, ki jo je Državni zbor sprejel na seji 20. ...

Tomaž Dietinger (photo: NL) Tomaž Dietinger (photo: NL)

Smisel kot temelj duševnega zdravja

Na jubilejnem mednarodnem logoterapevtskem simpoziju, ki bo v petek, 14. marca, in v soboto, 15. marca, pri Sv. Jožefu v Celju, se bodo govorci letos dotaknili smisla. Ali je res smisel tisti ...