Štefan IskraŠtefan Iskra
Aleš KarbaAleš Karba
Tone GorjupTone Gorjup

Pravila Radia Ognjišče za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj o Družinskem zakoniku

Slovenija | 21.02.2012, 09:26

Na podlagi Zakona o referendumu in ljudski iniciativi o razpisu zakonodajnega referenduma o Družinskem zakoniku izdajamo pravila Radia Ognjišče za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj o zakoniku.

1.

V času referendumske kampanje, ki jo bomo v skladu s temi pravili na RADIU OGNJIŠČE spremljali od 24. februarja do vključno 25. marca 2012, lahko v programu RADIA OGNJIŠČE svoja stališča predstavijo vse stranke, liste, civilna združenja in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanim krščanskim vrednotam.

2.

Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju v času kampanje, kakor tudi ne strokovnih in tehničnih oddaj o referendumski in volilni zakonodaji in njeni izvedbi. V programu RADIA OGNJIŠČE bodo oddaje, novice, prispevki, režirani oglasi, brana obvestila, povezana s kampanjo, ločena s posebnim zvočnim znakom.

3.

Referendumske oddaje ter prispevki bodo potekali skladno z načrtom, ki ga bo oblikovalo Uredništvo informativnega programa RADIA OGNJIŠČE.

4.

Politične stranke, liste, civilna združenja in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanim krščanskim vrednotam, lahko znotraj razpoložljivega programskega časa naročijo pogovorne oddaje v dolžini 5, 10 ali 15 minut, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.

5.

Politične stranke, liste, civilna združenja in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanim krščanskim vrednotam, lahko v sklopu oglasnih mest radijskega programa objavljajo plačana brana obvestila in režirane oglase, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.

6.

Plačilo oddaj, režiranih oglasov in branih obvestil mora biti opravljeno pred začetkom objav in se pri tem ne upošteva običajni popust za avans plačilo; v kolikor vnaprejšnjega vplačila ni, se oddaje, režirani oglasi in brana obvestila ne bodo objavili.

7.

RADIO OGNJIŠČE si pridržuje pravico, da odkloni snemanje oddaje in objavo branega obvestila, režiranega oglasa, če je to v nasprotju s programsko vsebino in temeljno radijsko usmeritvijo.

8.

Obdobje referendumske in volilne kampanje na RADIU OGNJIŠČE se začne 24. februarja 2012 in konča, ko nastopi volilni molk.

9.,

Pravila in rokovnik za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj objavi RADIO OGNJIŠČE ob začetku kampanje in ga poleg enkratne javne objave v programu RADIA OGNJIŠČE, objavi tudi na spletni strani radio.ognjisce.si.

V Ljubljani, 21. februar 2012

Franci Trstenjak

glavni in odgovorni urednik RADIA OGNJIŠČE

Slovenija, Radijski utrip, Politika
Ljubljanska tržnica (photo: STA) Ljubljanska tržnica (photo: STA)

Projekt se očitno umika od bogoslovnega semenišča

Mestna občina Ljubljana je pridobila vseh 16 potrebnih soglasij za izdajo gradbenega dovoljenja za prenovo osrednje ljubljanske tržnice z gradnjo garažne hiše. Slednjo je župan Zoran Janković ...

Družina Zakrajšek (photo: osebni arhiv) Družina Zakrajšek (photo: osebni arhiv)

Pričevanja: Gospod je dal, Gospod je vzel ...

Franc Zakrajšek je bil z ženo Marijo poročen 23 let, imata pet otrok. Kljub molitvi mnogih je bila bolezen močnejša. Umrla je pred skoraj enajstimi leti. O svoji izkušnji življenja vdovstva in ...