Štefan IskraŠtefan Iskra
Aleš KarbaAleš Karba
Tone GorjupTone Gorjup

Pravila Radia Ognjišče za izrabo programskega časa za nadomestne županske volitve

Slovenija | 21.02.2012, 09:18

V skladu z zakonom o volilni in referendumski kampanji izdaja Radio Ognjišče pravila za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj, kandidatov, strank in list za nadomestne županske volitve, ki bodo 11. oz. 25. marca 2012.

1.

V programu RADIA OGNJIŠČE lahko v času volilne kampanje, ki se bo na Radiu Ognjišče za enajst občin Ljubljana, Slovenj Gradec, Bovec, Destrnik, Duplek, Krško, Metlika, Mirna peč, Polzela, Radeče, Železniki začela 24. februarja svoja stališča, predstavijo vse stranke, liste in kandidati, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanih krščanskih vrednot.

2.

Volilna kampanja se bo na RADIU OGNJIŠČE za deset občin končala 9. marca opolnoči, za občino Ljubljana pa 23. marca opolnoči.

3.

Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju v času kampanje, kakor tudi ne strokovnih in tehničnih oddaj o volilni zakonodaji in izvedbi volitev. V programu RADIA OGNJIŠČE bodo oddaje, novice, prispevki, režirani oglasi, brana obvestila, povezana s kampanjo, ločena s posebnim zvočnim znakom.

4.

Volilne oddaje in prispevki bodo potekali skladno z načrtom, ki ga bo oblikovalo Uredništvo informativnega programa RADIA OGNJIŠČE.

5.

Politične stranke, liste in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanih krščanskih vrednot, lahko znotraj razpoložljivega programskega časa naročijo pogovorne oddaje v dolžini 5, 10 ali 15 minut, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.

6.

Politične stranke, liste in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanih krščanskih vrednot, lahko v sklopu oglasnih mest radijskega programa objavljajo plačana brana obvestila in režirane oglase, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.

7.

Plačilo oddaj, režiranih oglasov in branih obvestil mora biti opravljeno pred začetkom objav in se pri tem ne upošteva običajni popust za plačilo avans; v kolikor vnaprejšnjega vplačila ni, se oddaje, režirani oglasi in brana obvestila ne bodo objavili.

8.

RADIO OGNJIŠČE si pridržuje pravico, da odkloni snemanje oddaje in objavo branega obvestila, režiranega oglasa, če je to v nasprotju s programsko vsebino in temeljno radijsko usmeritvijo.

9.

Pravila in rokovnik za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj in kandidatov za nadomestne županske volitve objavi RADIO OGNJIŠČE pred začetkom spremljanja volitev.

Poleg enkratne javne objave pravil o kampanji v programu RADIA OGNJIŠČE bodo pravila neprekinjeno objavljena tudi na spletni strani radio.ognjisce.si

V Ljubljani, 21. februar 2012

Franci Trstenjak

glavni in odgovorni urednik RADIA OGNJIŠČE

Slovenija, Radijski utrip, Politika
Ljubljanska tržnica (photo: STA) Ljubljanska tržnica (photo: STA)

Projekt se očitno umika od bogoslovnega semenišča

Mestna občina Ljubljana je pridobila vseh 16 potrebnih soglasij za izdajo gradbenega dovoljenja za prenovo osrednje ljubljanske tržnice z gradnjo garažne hiše. Slednjo je župan Zoran Janković ...

Družina Zakrajšek (photo: osebni arhiv) Družina Zakrajšek (photo: osebni arhiv)

Pričevanja: Gospod je dal, Gospod je vzel ...

Franc Zakrajšek je bil z ženo Marijo poročen 23 let, imata pet otrok. Kljub molitvi mnogih je bila bolezen močnejša. Umrla je pred skoraj enajstimi leti. O svoji izkušnji življenja vdovstva in ...