Marjan BuničMarjan Bunič
Mark GazvodaMark Gazvoda
Andrej ŠinkoAndrej Šinko
Svečina (foto: Izidor Šček)
Svečina

Postanite boter, pomagajte otrokom!

| 21.05.2011, 07:44

V sklopu naše radijske akcije „Bodimo dobri“, smo se danes odpravili na Štajersko. Sobotna iskrica se je podala med mlade in botre v Svečino. V sodelovanju z Nadškofijsko karitas Maribor smo pripravili oddajo in javno prireditev, ki se je zahvalila botrom in iskala nove dobrotnike za otroke v stiski.

Sobotna iskrica je minila v znamenju dobrodelnosti in solidarnosti. Povezala je otroke in starše pred radijskimi sprejemniki z otroki podružnične osnovne šole Svečina, ki so s pesmijo, instrumenti in besedo nastopili v tamkajšnjem kulturnem domu. Naša misel je bila namenjena otrokom, ki so zaradi takšnih in drugačnih okoliščin v depriviligiranem položaju in potrebujejo pomoč širše skupnosti. Spoznali smo Botrstvo Nadškofijske karitas Maribo.

Bogat kulturni program so oblikovali otroci tukajšnje podružnične šole, ki lepo sodeluje s krajem in župnijo. Spoznali smo lep del Slovenije, ki s svojimi lepotami in prijaznimi ljudmi vabi tudi vas.

Povezani smo bili  v mrežo dobrote in solidarnosti, tudi z mnogimi botri in podporniki programa Botrstvo. Zahvalili smo se jim za njihovo odprto srce. Obenem smo s prenosom želeli povabiti k solidarnosti tudi druge, nove botre, da bi pomagali po svojih močeh. Naši mladi poslušalci so bili povabljeni k barvanju podob svetnikov, katerih podobe so čakale na spletni strani www.karitasmb.si.

 

Zbor podružnične šole Svečina
Zbor podružnične šole Svečina © Izidor Šček

 

Otroke še vedno vabimo, da si s spletne strani Nadškofijske Karitas Maribor www.karitasmb.si natisnejo pobarvanko solidarnosti in sodelujejo pri ustvarjanju mozaika dobrote.

Otroci, pobarvanka vas čaka na: www.karitasmb.si
Razpoke v tleh zaradi suše (photo: Robert Božič) Razpoke v tleh zaradi suše (photo: Robert Božič)

V boju s sušo je edini učinkoviti ukrep namakanje

Včeraj so v javnost prišla navodila, kako naj kmetje ublažijo posledice suše v kmetijstvu, ki so jih nekateri mediji, v želji po čimvečjem številu klikov prenapihnili s klikbajt naslovi. Šlo je za ...