Slavi KoširSlavi Košir
Marko ZupanMarko Zupan
Marta JerebičMarta Jerebič

Pravila za izrabo programskega časa v referendumski kampanji

Slovenija | 12.11.2010, 10:48

Referendumska kampanja nam naroča, da objavimo pravila za izrabo programskega časa. Na Radiu Ognjišče bomo kampanjo uradno začeli spremljati 15. novembra.

Na podlagi 12. in 22. člena Zakona o referendumu in ljudski iniciativi in referendumski kampanji in Odloka o razpisu zakonodajnega referenduma o Zakonu o radioteleviziji Slovenija,

izdajam

pravila RADIA OGNJIŠČE

za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj o predlaganem referendumu

1.

V času referendumske kampanje, ki jo bomo v skladu s temi pravili na RADIU OGNJIŠČE spremljali od 15. novembra do vključno 12. decembra 2010, lahko v programu RADIA OGNJIŠČE svoja stališča predstavijo vse stranke in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanim krščanskim vrednotam.

2.

Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju v času kampanje, kakor tudi ne strokovnih in tehničnih oddaj o referendumski zakonodaji in njeni izvedbi. V programu RADIA OGNJIŠČE bodo oddaje, novice, prispevki, režirani oglasi, brana obvestila, povezana s kampanjo, ločena s posebnim zvočnim znakom.

3.

Referendumske oddaje in prispevki bodo potekali skladno z načrtom, ki ga bo oblikovalo Uredništvo informativnega programa RADIA OGNJIŠČE.

4.

Politične stranke in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanim krščanskim vrednotam, lahko znotraj razpoložljivega programskega časa naročijo pogovorne oddaje v dolžini 5, 10 ali 15 minut, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.

5.

Politične stranke in posamezniki, ki v svojih programih in nastopih ne nasprotujejo (neposredno ali posredno) nauku Katoliške Cerkve in z njim povezanim krščanskim vrednotam, lahko v sklopu oglasnih mest radijskega programa objavljajo plačana brana obvestila in režirane oglase, ki se zaračunavajo po veljavnem ceniku za oglaševanje na RADIU OGNJIŠČE.

6.

Plačilo oddaj, režiranih oglasov in branih obvestil mora biti opravljeno pred začetkom objav in se pri tem ne upošteva običajni popust za avans plačilo; v kolikor vnaprejšnjega vplačila ni, se oddaje, režirani oglasi in brana obvestila ne bodo objavili.

7.

RADIO OGNJIŠČE si pridržuje pravico, da odkloni snemanje oddaje in objavo branega obvestila, režiranega oglasa, če je to v nasprotju s programsko vsebino in temeljno radijsko usmeritvijo.

8.

Obdobje referendumske kampanje na RADIU OGNJIŠČE se začne 15. novembra 2010 in konča, ko nastopi volilni molk.

9.

Pravila in rokovnik za izrabo programskega časa za predstavitev mnenj objavi RADIO OGNJIŠČE ob začetku kampanje in o njih obvesti organizatorje referendumske kampanje.

Poleg enkratne javne objave pravil o referendumski kampanji v programu RADIA OGNJIŠČE, bodo pravila v omenjenem času neprekinjeno objavljena tudi na spletni strani radio.ognjisce.si.

V Ljubljani, 4. novembra 2010

Franci Trstenjak

glavni in odgovorni urednik RADIA OGNJIŠČE

OBVESTILO:

Če želite, kot organizator sodelovati v referendumski kampanji, nam to sporočite do 1. decembra 2010.

Slovenija, Radijski utrip, Politika
Boj s pozebo v nasadih borovnic na ljubljanskem barju (photo: Rok Mihevc) Boj s pozebo v nasadih borovnic na ljubljanskem barju (photo: Rok Mihevc)

Kolikšno škodo je povzročila pozeba? #podkast

Po prehodu izrazite hladne fronte pred tednom dni, smo v petek, v nedeljo in včeraj bili priče pozebi. Razmere so se krajevno zelo razlikovale, prav vse sadjarje in kmete pa je strah, da to pomeni ...

Lojze Čemažar (photo: Jože Bartolj) Lojze Čemažar (photo: Jože Bartolj)

Pri svojem delu vedno izpostavi bistveno

Lojze Čemažar je z nami v oddaji Naš gost spregovoril o svoji umetniški poti, pomenu družine, šol, ki so ga oblikovale in se zahvalil za prejeto priznanje sv. Cirila in Metoda.