Ljubljana, petek, 19. julij 2019, 01:35

Oglas, ki ga je Ljubljana zavrnila, bo širil veselje do življenja po drugih mestih

Oglas Zavoda Živim na Primorskem
Foto © Zavod Živim

Minevajo trije meseci, odkar je LPP s svojih avtobusov samodejno odstranil oglas Zavoda Živim, ki je vabil k veselju do življenja in mamicam ob nenačrtovani nosečnosti ter izgubi otroka sporočal, da v svoji stiski niso same. Vse do danes še niso dobili odgovorov, zakaj je do tega prišlo.

LPP je pojasnil, da naj bi šlo pri plakatih, ki so spodbujali veselje do življenja, za širjenje nestrpnosti. »Razlaga, ki je celo pri izvajalcu oglasa, SMS marketingu d.o.o., vzbudila začudenje. A je na koncu očitno popustil pritiskom »nadrejenih« in z nami prekinil pogodbo, ki je v nobenem členu nismo kršili,« pojasnjuje direktorica Zavoda Živim Darja Pečnik, ki je povedala tudi, da jim še vedno ni nihče pojasnil, v kateri točki je njihov oglas širil nestrpnost. Zato se jim postavlja vprašanje, če to dejanje ni stvar le dveh, treh vplivnih ljudi.

»Kako je to mogoče? Kako lahko en človek, in še to preko tvita, doseže odstranitev oglasa? V kakšni državi živimo? V svobodni in demokratični? Kako lahko sočutje do stiske bližnjega in veselje do življenja širita nestrpnost? Je takšno ravnanje mogoče samo v Ljubljani in ne v celotni Sloveniji?«

Lotili so se pravnih postopkov, ki pa trajajo dolgo. Sami pravijo, da mogoče kdo v njihovem boju pogreša več ostrine. »Toda naš namen ni boj, pravni boj, mi želimo ostati pri svojem poslanstvu, ki je pomoč družinam v stiski, ženskam v krizni nosečnosti in staršem, ki trpijo zaradi izgube otroka,« pravi Pečnikova, ki dejanje LPP-ja doživlja kot nagrado, da jih jemljejo resno in da delajo dobro. Z odstranitvijo oglasa pa so dosegli še več ljudi.

»Eden izmed njih je g. Aleš Štrancar, direktor podjetja Bia separations iz Ajdovščine, ki je naš oglas dva meseca brezplačno vrtel na zaslonu stavbe svojega podjetja. G. Štrancar je tudi finančno podprl naše oglaševanje v slovenskem prostoru. Tako so v tem tednu začeli po Sloveniji voziti avtobusi z oglasom, ki je bil odstranjen. Kar pol leta bodo med ljudmi širili veselje do življenja. Delamo pa še na več oglaševalskih akcijah,« je še povedala Darja Pečnik iz Zavoda Živim.

OBJAVLJAMO CELOTNO IZJAVO:

Minevajo trije meseci, odkar je LPP samodejno odstranil oglas našega zavoda, ki je vabil k veselju do življenja in mamicam ob nenačrtovani nosečnosti ter izgubi otroka sporočal, da v svoji stiski niso same.

Kaj se je zgodilo v tem času? Smo dobili kakšen odgovor več? Je pravici do svobode izražanja zadoščeno?

Vse do danes nismo dobili jasnega odgovora. Menda naj bi šlo za širjenje nestrpnosti. Razlaga, ki je celo pri izvajalcu oglasa, SMS marketingu d.o.o., vzbudila začudenje. A je na koncu očitno popustil pritiskom »nadrejenih« in z nami prekinil pogodbo, ki je v nobenem členu nismo kršili. »Oglasne storitve za predmetnega naročnika žal ne moremo izpolniti, zato predlagam prekinitev pogodbe«, nam je napisala direktorica podjetja. V kateri točki je naš oglas širil nestrpnost, nam ni pojasnil nihče. Spontano se nam postavlja vprašanje, če to dejanje odstranitve ni stvar le dveh, treh vplivnih ljudi.

Kako je to mogoče? Kako lahko en človek, in še to preko tvita, doseže odstranitev oglasa? V kakšni državi živimo? V svobodni in demokratični? Kako lahko sočutje do stiske bližnjega in veselje do življenja širita nestrpnost? Je takšno ravnanje mogoče samo v Ljubljani in ne v celotni Sloveniji?

Pravni postopki, ki smo se jih poslužili, trajajo precej časa. Mogoče smo po mnenju nekaterih naredili premalo, mogoče kdo pogreša več ostrine v naših odzivih. Toda naš namen ni boj, pravni boj, mi želimo ostati pri svojem poslanstvu, ki je pomoč družinam v stiski, ženskam v krizni nosečnosti in staršem, ki trpijo zaradi izgube otroka. Ena od značilnosti v pro-life delovanju je prav ta, da nasprotnik nekoga obtoži, da je npr. nestrpen in medtem, ko se on ukvarja s tožbami, se ne more aktivno ukvarjati s svojim delovanjem za življenje. Dejanje LPP-ja je pravzaprav nagrada za naše delovanje, potrditev, da delamo dobro in kvalitetno in da nas jemljejo resno. Z odstranitvijo oglasa smo namreč dosegli še več ljudi.

Na takšna odklonilna dejanja želimo odgovoriti z še več govora. Uživamo zaupanje ljudi, kar je najpomembnejše. Eden izmed njih je g. Aleš Štrancar, direktor podjetja Bia separations iz Ajdovščine, ki je naš oglas dva meseca brezplačno vrtel na zaslonu stavbe svojega podjetja. G. Štrancar je tudi finančno podprl naše oglaševanje v slovenskem prostoru. Tako so v tem tednu začeli po Sloveniji voziti avtobusi z oglasom, ki je bil odstranjen. Kar pol leta bodo med ljudmi širili veselje do življenja. Delamo pa še na večih oglaševalskih akcijah.

Bodite pozorni in nas spremljajte.

Hvala vsem za podporo in povabljeni tudi med donatorje. Vsak dar namreč pripomore k temu, da lahko še bolj kvalitetno opravljamo svoje delo, da lahko dosežemo še več ljudi v stiski in s tem rešimo še več življenj nerojenih otrok.

Darja Pečnik,

direktorica Zavoda ŽIV!M

Ne spreglejte: