Ljubljana, ponedeljek, 14. oktober 2019, 17:38

Walschev bog nasprotuje krščanstvu

Sončni zahod
Foto © Alen Salihović

Svetovno znani newagevski guru in avtor uspešnice Pogovori z Bogom Neal Donald Walsch bo ta konec tedna predaval na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Njegov prihod že nekaj časa oznanjajo veliki plakati, čeprav je tisto, kar uči, v popolnem nasprotju s krščanskim razodetjem.

Po besedah predsednika Teološke komisije pri Slovenski škofovski konferenci nadškofa Marjana Turnška je lahko Walsch s svojo govorico privlačen za marsikaterega kristjana, zlasti za vse iskalce resnice. »Njegova govorica je izredno spretno podobna krščanski, tako da je ob prvem stiku tudi kristjanu težko prepoznati, da njegov bog, s katerim naj bi bil pred leti v stiku preko avtomatske pisave, nima nobene povezave s krščanskim Bogom; marveč mu nasprotuje.« Iz naslova Pogovori z Bogom se namreč še ne da razbrati, za katerega b/Boga gre.

Nadškof Turnšek je navedel tudi dva primera. Prvi predstavi greh Adama in Eve kot blagoslov in nekaj dobrega, drugi pa govori o tem, da je Bog le opazovalec, ki nima opravka z našim življenjem. Človek naj bi se namreč po prepričanju Walscha odrešil sam. In kaj bi nadškof Turnšek svetoval katoličanu?

»Predvsem bi mu svetoval, da se takega dogodka ne udeleži, ker mislim, da kristjanu ne more nič pomagati, kvečjemu ga lahko spravi v kakšne nepotrebne dvome, še zlasti, če sam ni dovolj poglobljen v svojem krščanskem pojmovanju,« je še dejal nadškof Marjan Turnšek.

OMENJENA PRIMERA IZ NJEGOVIH KNJIG:

"Kar opisujete kot Adamov padec, je bil dejansko njegov vzpon – največji posamični dogodek v zgodovini človeštva. Kajti brez njega ne bi bilo sveta medsebojnih odnosov, sveta relativnosti. Dejanje Adama in Eve ni bilo izvirni greh, ampak pravzaprav izvirni blagoslov. Zahvaljevati bi se jima morali iz vsega srca – kajti ko sta kot prva "napačno" izbrala, sta Adam in Eva ustvarila možnost kakršnekoli in vsakršne izbire" (Walsch, Pogovori z Bogom: nenavaden dvogovor, 1. knjiga, 61).

Boga predstavlja, da ni »nekakšno vsemogočno bitje, ki prisluhne vsem prošnjam (...). "Motiš se, če verjameš, da je Bog stvarnik in tisti, ki odloča o vseh stvareh v tvojem življenju. Bog je opazovalec, ne stvarnik (...). Z življenjem ravnaš, kakor se ti zdi. V tem smislu je tvoja volja zate božja volja. Svoje življenje živiš kakor ga pač živiš, in jaz pri tem nimam besede ... Ni mi mar, kaj počnete, in to slišite s težkim srcem" (Walsch, 22-23).

Ne spreglejte: