Nastja Mulej
Srečni v službi?
| 13.11.2014, 13:46
Svetovno znani svetovalec podjetjem, Dimis Michaelides, je te dni na obisku v Sloveniji. Iz prve roke bodo posamezniki, ki se bodo udeležili današnjega srečanja z njim, v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije, izvedeli, kako zagotoviti zadovoljne in srečne zaposlene ter kako vplesti ustvarjalnost v poslovni proces podjetja, da postane inovativnejše in uspešnejše.
Vključenost ljudi kot ključ do uspešnosti
Se v službi veliko smejite? Ali nasmejete svoje podrejene? Ali spodbujate svoje sodelavce, da se smejijo? Raziskava profesorja Gorana Ekvalla je pokazala, da se v najbolj ustvarjalnih podjetjih ljudje več smejijo in igrajo. Humor ustvarja povezavo med ljudmi in zmanjšuje stres.
Zakaj ustvarjalnost?
Dokler živimo v tekmovalnem svetu, bodo nagrade pač dobivali najuspešnejši, najustvarjalnejši, pravi Dimis Michaelides, ki je te dni na obisku v Sloveniji, na povabilo edine licencirane trenerke de Bonovih metod razmišljanja pri nas, mag. Nastja Mulej.
»Sami se verjetno zavedamo, kako bolje delamo, kadar delamo tisto, kar imamo radi, kar nam je pri srcu, do česar čutimo smisel in zanimanje. Potem nam služba ni tlaka, ampak je delo, v katerega vložimo del sebe. Nekateri teoretiki pravijo, da je le pet odstotkov ljudi »samo motiviranih«, da večina varčuje z energijo. Vendar vsak od nas nekaj dela zelo rad in tisto delamo z vsem srcem, če smo za to še plačani, imamo od tega dvojno korist. Bodimo odprti, ne bojmo se sprememb. Samo v tolerantnem okolju lahko ljudje dajo vse od sebe. Na žalost marsikje uprava misli, da bo več dosegla, če bo svoje ljudi stiskala in nadzorovala, ne zavedajo pa se, da če znižamo plače za dvajset odstotkov, bodo potem tudi trideset odstotkov manj učinkoviti. Preostali čas bodo verjetno porabili za skrbi, tarnanje in pogovore v ozadju. Je to namen? Omogočimo jim zato službo, v kateri bodo videli smisel. Ljudje morajo vedeti, da je njihovo delo koristno in smiselno, da so dragoceni. Plačo nam dajejo stranke in ne delodajalec.«
Humor na delovnem mestu
Mag. Nastja Mulej: »Humor je eden od pomembnih vidikov, ki bi ga morali negovati v vsakem kolektivu. Smeh je ventil, je zdravilo proti stresu. Pomaga, da se nekoliko zrušijo toge hierarhije v organizaciji. Smeh deluje na podobnih temeljih kot ustvarjalnost. Humor in kreativnost sta sestri dvojčici. Vemo, da nas smeh nič ne stane. Samo množi se še naprej. Želim si, da bi bil smeh bolj cenjen. Seveda je treba ločiti, kdaj se dela in kdaj je čas za smeh. Želimo si zavzete zaposlene, ki delajo na svojem delovnem mestu, ampak sproščeno in neprisiljeno. Smeh je ventil, absolutno!«
Več pa na info@debono.si, www.deBono.si ali na telefonu 041 540 866.