Nataša LičenNataša Ličen
Jaka KorenjakJaka Korenjak
Alen SalihovićAlen Salihović
zasl. prof. akad. dr. Kajetan Gantar (foto: Osebni arhiv)
zasl. prof. akad. dr. Kajetan Gantar | (foto: Osebni arhiv)

Akademik dr. Kajetan Gantar: Kolo kot orožje za uzurpacijo oblasti?

Slovenija | 05.06.2020, 15:46 Tone Gorjup

»Najhujša groza za enega levičarja je, če ga primerjaš z nacisti. Čeprav so nacisti pa boljševiki siamski dvojčki. Veste, enake metode uporabljajo. Enake metode, ne z volitvami, ampak z ulico! Régime de la rue, kot so rekli Francozi; s tem priti na oblast.« Tako je dejal akademik prof. dr. Kajetan Gantar, ko sva se pogovarjala o njegovem prispevku »Provokativno kolesarjenje ni izvirni domislek«, ki ga je pripravil za Delo, a mu ga niso želel objaviti. Zato je doživel toliko večji odmev po objavi v Družini in zaokrožil tudi v drugih medijih.

O aktualni dilemi: ali naj vlada ulica ali parlament? je spregovoril še za Radio Ognjišče. Kolesarji so spet na ulicah kot že nekaj petkov doslej. Njihov glavni cilj je padec Janševe vlade. Gantar je povedal, da ga spominjajo na nacistične mladce, ki so se v njegovih šolskih letih podili po Celju »Ko vidiš te kolesarje, ko vidiš stisnjene pesti, tiste grozljive obraze, tiste napise tisto, ikonografijo ... Vidim, da to ni nič drugega, kot tisto, kar so delali nacisti v Celju, ko so prišli na oblast.« V nekaj dneh so potrkali na vrata in odpeljali očeta … Več v pogovoru, ki mu lahko prisluhnete tukaj!  

Slovenija, Komentarji, Politika
Obzorja duha (photo: Zajem zaslona) Obzorja duha (photo: Zajem zaslona)

Cenzura v oddaji Obzorja duha?

»Žalostna sem zaradi dogajanj... Nov prevod Svetega pisma iz izvirnih jezikov v slovenski jezik, vrhunsko delo v slovenski zgodovini za študij in razumevanje nam vsem, prispevek v oddaji Obzorja ...

Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija) Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija)

Vzemimo Boga zares

Živimo v duhovni shizofreniji, ki na prvi pogled ni prepoznavna. Na eni strani poudarjamo, kako imamo pravico izbrati lastni slog in stil življenja, kako je naša pravica izbira identitete, celo ...