Jure SešekJure Sešek
Boštjan SmoleBoštjan Smole
Andrej ŠinkoAndrej Šinko
Andrej Zalokar, poslovni trener (foto: Nataša Ličen)
Andrej Zalokar, poslovni trener

Radi bi kreativen team, a ljudem, ki so del tega teama, ne dovolimo izraziti mnenja

Slovenija | 01.08.2019, 18:00 Nataša Ličen

Petindvajset let nazaj je biti direktor pomenilo nekaj povsem drugega, kar to pomeni danes. Mnogi tega ne razumejo in težko sprejmejo. Posledično je danes veliko ljudi zelo nezadovoljnih z vodenjem.

Če želimo spoznati sodelavce, je treba najprej poznati sebe. Da smo slišani, je higienik ki pomaga k boljšemu počutju in zadovoljstvu.

Avtokratskega vodenja je v Sloveniji žal preveč

To pri svojem delu, na delavnicah in usposabljanjih, opaža Andrej Zalokar, poslovni trener, strokovnjak za povečanje prodaje, marketinga in vodenja. Bistvo je vedeti, v katero smer želimo iti. Pot se lahko vmes tudi spreminja, to ni nič hudega. Da le vemo, v katero smer želimo. Veliko je še možnosti za izboljšave.

Tako kot komuniciramo s seboj, tako z drugimi

Poudarja Andrej Zalokar, tudi oče in priznani mednarodni podjetnik: »Šele, ko stopimo na določeno pot, se nam začnejo odvijati stvari, ko vemo, kam hočemo. Ne moremo dobiti usmeritve, če ne poznamo cilja. Sem oseba, ki rada hodi po robu, priznam, to me je v nekem obdobju pripeljalo do kritične točke, tudi finančno. V poslovnem svetu bližnjic ni

Za nekaj evrov in po tečaju konec tedna boste postali vrhunski vodja. Lažne obljube.

»Največji poudarek, ko gledamo družabne medije, je v hitrem obljubljanju, da bomo za nekaj evrov postali ne vem kakšni vodje. Tega se ustrašim. Vem in vidim, katere kompetence sem gradil četrt stoletja, in vem, katere moram še nadgraditi, kje moram še delati na sebi. Ne govorim, da nisem dovolj dober. Treba je razvijati veščine ves čas, se izpopolnjevati in izobraževati. Takšna pot je edino prava.«

Brez jasno definiranih stvari nam ne bo uspevalo

Najtežje je na poslovni poti v prvih letih, ko si želimo enostavnih priložnosti, in nas pri tem nihče ne podpre. Takrat je ključno, kakšna vprašanja si postavljamo, ko nam ne gre. So to pozitivna ali negativna vprašanja. »Ko sem pred nekaj leti doživel kritično točko, sem vztrajal. Marsikdo bi na mojem mestu obupal. Takrat so mi zelo pomagale veščine in različne tehnike samo-spoznavanja. V poslovnem smislu je največ, kar si lahko želimo, da nam prihajajo naproti ljudje, ki želijo poslovati z nami.«

Prek 250 podjetnikom pomagal uspešno vpeljati nove blagovne znamke

Andreja Zalokarja smo vprašali, če se družbena odgovornost širi in dobiva otipljive rezultate? »Vse več ljudi prepoznava soodvisnost, če je dobro drugemu, bo boljše tudi meni. Informacije so dostopne, veliko je izobraževanj. Biti pa moramo pozorni, da bodo te informacije strokovne. Sto različnih receptov je super, toda dokler ne »streniramo« sebe, kakšen je naš namen in kaj želimo doseči, je še tako dober recept lahko neučinkovit.«

90 odstotkov stvari naredimo iz nezavednih interakcij, kot avtopiloti

»To je sicer na neki točki dobro. Toda, kot avtopiloti ne zaznavamo ljudi okoli sebe in resnično delujemo kot roboti. Zavedati se je treba vsega, kar se dogaja okoli nas, saj šele takrat lahko začnemo spreminjati tisto, kar ni dobro.« To, kar danes dela Andrej Zalokar, je eden od novejših poklicev.

Andrej Zalokar, poslovni trener
Andrej Zalokar, poslovni trener © Nataša Ličen

Slovenija, Oddaje
Obzorja duha (photo: Zajem zaslona) Obzorja duha (photo: Zajem zaslona)

Cenzura v oddaji Obzorja duha?

»Žalostna sem zaradi dogajanj... Nov prevod Svetega pisma iz izvirnih jezikov v slovenski jezik, vrhunsko delo v slovenski zgodovini za študij in razumevanje nam vsem, prispevek v oddaji Obzorja ...

Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija) Družine potrebujejo spodbud in medsebojne podpore ter zgledov.  (photo: lj_nadskofija)

Vzemimo Boga zares

Živimo v duhovni shizofreniji, ki na prvi pogled ni prepoznavna. Na eni strani poudarjamo, kako imamo pravico izbrati lastni slog in stil življenja, kako je naša pravica izbira identitete, celo ...

Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay) Skrbno izbirajmo obutev.  (photo: PixaBay)

Zakaj je dobro kupovati obutev popoldne?

Vida Ozis je ustanoviteljica blagovne znamke AN.NIKA, je direktorica Centra medicinske pedikure, razvila je medicinsko sponko - vse ostale, ki so prisotne na domačem trgu, so iz uvoza. Večina si ...