Ljubljana, sreda, 23. oktober 2019, 10:45

Boštjan Jerončič: »Uživamo v tem, kar delamo. V kolektivu je veliko smeha, kar je tudi pomembno za dobro izpeljan posel.«

Boštjan Jerončič
Foto © Nataša Ličen

"Med sodelavce je treba dnevno vnašati navdušenje, to nas dela uspešnejše od drugih. Pri nas se čuti pripadnost in zato lahko ustvarjamo dobre zgodbe. Temu se v vodstvu največ posvečamo."

Poletje je čas za sladoled. Na prste rok bi lahko prešteli tiste, ki te ledene sladice ne umestijo na svoj poletni meni. Trenutek sprostitve, sproščeno razpoloženje v družini, praznovanje ali druženja s prijatelji, ohladitev ob vročini, vse to so okolja, kjer sladoled »paše«.

Ste vedeli, da imamo v Sloveniji proizvajalca enega od najboljših sladoledov na svetu, vsekakor pa enega od najinovativnejših?

Boštjan Jerončič, direktor podjetja Incom: »Zakaj sladoled? Naš lastnik je iz podjetja, kjer so se ukvarjali z drugimi prehranskimi zadevami, prišel je na idejo, da bi začel s sladoledom. To je bila takrat kar pogumna ideja, ker je vstop na sladoledni trg zahteven. Potem pa so se stvari začele razvijati in danes smo daleč največji proizvajalec sladoleda v Sloveniji ter mednarodno orientiran proizvajalec sladoleda, ki v tem trenutku izvaža v 48 držav


Kako postati prepoznaven in uspešen na zahtevnih trgih Z Evrope?

»Če hočemo narediti pravi preboj, je treba v izvoz. Zavedali pa smo se, da je treba narediti tudi preboj v prodajni in proizvodnji miselnosti. Začeli smo graditi ekipe. Uspeli. To se je hvala Bogu odvijalo pred krizo. Imeli smo srečo, da smo pravi čas prišli na področje zahodne Evrope in v trgovske verige. Ko je bila v Sloveniji največja kriza, smo mi imeli leta največje rasti. Razlog je bil gotovo tudi v tem, da hrana ni tako občutljiva na krizo kot drugi artikli. Postali smo tudi zelo inovativno izvozno usmerjeni, kar so prepoznavali partnerji po svetu. Ko se dober glas razširi, lažje iščeš nove kanale.« 

Kako na trgu močne konkurence iskati svojo nišo?

»Omenjate pogum. Prav pogum je tisti, ki je za tovrstno poslovanje zelo pomemben. Slediti je treba tudi zahtevnim pogojem kupcev. Brez pravih, odličnih sodelavcev na teh področjih je temu težko slediti. Imamo več kot 25-et razvojnikov v podjetju, ki se vsak dan ukvarjajo z novostmi. Tako smo lahko odgovorili najzahtevnejšim.«


Nova linija sladoledov
Nova linija sladoledov

Delamo najboljše sladolede

»Pokrivamo področja, kamor drugi morda ne vstopamo. Tu smo najhitrejši, najinovativnejši in zato temu sledijo tudi trgovci. S kakovostjo, ki jo imamo, lahko hitro ponudimo rešitev. Hitrost je danes zelo pomembna. In, kar je še posebej ključno, imamo tudi aktivnega lastnika, ki točno ve, kaj in kje je naš cilj in ravno zato lahko vse odločitve sprejemamo hitro in so zelo učinkovite

Sladoled, ki sledi novim trendovskih okusom in kakovostni prehrani
Sladoled, ki sledi novim trendovskih okusom in kakovostni prehrani


Znanje je velika »deviza«

»Govorim o znanju, ki ga pridobivamo skozi sodelovanje skupaj s kupci, znanje, ki ga težko pridobimo skozi šolski sistem in tako naprej. Mladim svet ni omejitev. Komur uspe, ima ves svet na dlani, zato mladim, ki pri nas delujejo, omogočamo, da vstopijo vanj. In, iz tega se naučijo največ. To znanje iz dneva v dan raste in nam daje možnosti in priložnosti, da delamo najboljše proizvode.«

 Konkurenca nas zelo dobro pozna in posnema

»Imamo odlične izdelke, zgodba je lažje peljana, če je osnovni izdelek resnično dober. Dobro, mi imamo to srečo, da je sladoled tudi simpatičen. Opazujemo, kam gre prehrana. Kam gredo okusi in iz tega naredimo kombinacije. Imamo poezijo dobrih okusov. Če imamo pred seboj vedno nove in nove izzive, to ni pritisk, ampak sila, ob kateri se ne postaramo in tudi ob kritikah lahko postajamo boljši, nadgrajujemo stvari in lahko delamo dobro.«

Zelo je pomembno, kakšno osebnost ima človek, ki zastopa podjetje

"Evropa je mrtva celina, pri tem mislim, da se v Evropi stvari odvijajo zelo počasi. Če smo v glavi odprti, lahko dosežemo veliko. V tem trenutku veliko delamo na kitajskem trgu. Določenih izdelkov nimajo, predvsem tistih z licenco, in tu smo lahko zelo zanimivi in dosegamo zavidljive prodajne rezultate. Če je prava volja in želja, se lahko doseže tudi cilj. Prvi kontakti so pomembni, predvsem kako ob prvem stiku nastopiš kot oseba. Ko pa smo v kontaktu, sledi dolga razvojna pot. Posel od danes na jutri, dobro, se zgodi, a zelo redko.«

Boštjan Jerončič
Boštjan Jerončič


Ne spreglejte: