Ljubljana, torek, 28. marec 2017, 06:12

National Geographic na luksuzna potovanja vabi s podobo gorenjskega bisera

Del naslovnice enega od katalogov National Geographica
Foto © www.nationalgeographicexpeditions.com
%s1 / %s2

Znamenita revija National Geographic je v svoj katalog luksuznih potovanj z zasebnim letalom uvrstila tudi Slovenijo. Še več. Na njegovo naslovnico je uvrstila eno največjih ikon našega turizma - Blejski otok. V Slovenski turistični organizaciji so ponosni.

National Geographic v svojem katalogu luksuznih potovanj z zasebnim letalom za letos in prihodnje leto predstavlja šest poti po vsem svetu in okoli njega. Slovenija je del 19 dni trajajoče poti, ki stane skoraj 70 tisoč dolarjev in nosi naslov Veliki imperiji. Med njo petični gostje obiščejo še Španijo, Iran, Turkmenistan, Belorusijo, Srbijo, Korziko ter Bosno in Hercegovino. Pri nas se zadržijo 12. in 13. dan, ko si ogledajo Ljubljano in Bled.

Da je to zelo pomembno za prepoznavnost naše države, ocenjuje direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak. Po njenem gre tudi za veliko priznanje vsem, ki delujejo v turizmu. "Ta izpostavitev je ključna za vse naše nadaljnje aktivnosti, predvsem globalno digitalno kampanjo v tem letu in številne poslovne dogodke, ki bodo dodatno spodbudili odlične rezultate v prihodnje in Slovenijo znova uvrstili med nadpovprečne destinacije."

Na naslovnici omenjenega kataloga se je znašel prav gorenjski turistični biser, čeprav so med izbranimi potmi mnogo bolj prepoznavne znamenitosti, tudi Machu Picchu in Taj Mahal. "Poleg izjemne izpostavljenosti smo tako dobili tudi potrditev, da so naša prizadevanja v smeri razvoja in promocije Slovenije kot butične turistične destinacije za goste, ki posegajo po produktih in doživetjih z večjo dodano vrednostjo, prava," poudarja Pakova.

Ne spreglejte:


Radijski blogi