Ljubljana, petek, 23. junij 2017, 15:57

Za Evropsko unijo ponudba Otoka o pravicah državljanov ni dovolj

Mineva leto dni od referenduma, na katerem se je Velika Britanija odločila za izstop iz Evropske unije. V začetku tedna sta London in Bruselj sedla za skupno mizo ter dorekla organizacijo pogajanj in prednostna vprašanja. Brexit odmeva tudi na vrhu Evropske unije v belgijski prestolnici, ki je že določil postopek za preselitev agencij povezave za zdravila in banke z Otoka. Vrstijo se...

Cerar iz Bruslja: Odločitve mednarodnih sodišč je treba spoštovati

Odločitev arbitražnega sodišča o meji med Slovenijo in Hrvaško bo znana čez manj kot teden dni. Ljubljana je zagotovila, da jo bo spoštovala, to pričakuje tudi od Zagreba, čeprav je ta odstopil od sporazuma. Ker je imela pri sklepanju dogovora posredniško vlogo Evropska unija, naša država verjame v njeno podporo. Na pomen spoštovanja razsodbe, ki...

Uničenje znamenite mošeje v Mosulu obsodil tudi kaldejski katoliški patriarh Sako

Mošeja Al Nuri in njen poševni minaret Al Hadba v iraškem mestu Mosul sta še ena znamenitost na dolgem spisku prizorišč in spomenikov kulturne dediščine, ki so bile uničene v spopadih z Islamsko državo. Ta krivdo vali na zahodne sile, a oblasti v Bagdadu trdijo, da so jo razstrelili skrajneži. Med številnimi, ki so obsodili to dejanje, je...

V Zavodu sv. Stanislava še posebej slovesen konec šolskega leta

Sklep šolskega leta so nestrpno pričakovali vsi otroci, pa tudi starši in delavci v šolah. Ministrica za izobraževanje Maja Makovec Brenčič je vsem zaželela lepe in sproščene počitnice, hkrati pa jih spodbudila, naj si naberejo moči za nove izzive. Veselo in pestro je tudi v Zavodu sv. Stanislava, kjer so v osnovni šoli odkrili spominsko sobo Alojzija...

Štiri arabske države poslale Katarju 13 zahtev za končanje krize

Zaprtje televizije Al Džazira, zmanjšanje vezi z Iranom, zaprtje predstavništva v Teheranu, končanje podpore terorističnim organizacijam ter prenehanje vmešavanja v domačo in tujo politiko. To je nekaj zahtev štirih arabskih držav za obnovitev trgovinskih in diplomatskih odnosov s Katarjem ter končanje krize v Perzijskem zalivu.

Maše za domovino: Danes v ljubljanski stolnici, včeraj tudi v Rimu

V Sloveniji in po svetu se v teh dneh vrstijo slovesnosti ob dnevu državnosti, ki ga obeležujemo v nedeljo. Spominjamo se, kako je naša država pred 26 leti postala samostojna in neodvisna. Osrednja državna proslava bo jutri na Kongresnem trgu v Ljubljani, na kateri bo govornik predsednik republike Borut Pahor. Pred tem se bo na slavnostni seji sestal državni zbor, pri čemer bo...

Na Zaplazu vseslovensko letno srečanje posvečenih Jezusovemu in Marijinemu Srcu

Obhajamo praznik Srca Jezusovega. Po svetu, pa tudi v Sloveniji, je Srcu Jezusovemu posvečenih veliko cerkva in kapel. Tako je pri nas danes slovesno v ljubljanski cerkvi Srca Jezusovega na Taboru, v Drežnici, Veliki Polani, Vrtojbi, Brežicah, na Rakeku in Žabljeku pri Slovenski Bistrici. Dan po prazniku Srca Jezusovega obhajamo praznik Marijinega brezmadežnega srca. Tako v teh dneh...

Pomurski župani z očitki nad državo, hočejo dokončati vodovod

Pomurski župani so zelo kritični do države zaradi njenega odnosa do delitve evropskih kohezijskih sredstev. Ne vedo namreč, kako bo ta denar razdeljen, pa tudi, kako lahko sami porabijo predvidena sredstva. Sami si v Pomurju želijo želijo graditi vodovod, država pa jim vsiljuje kanalizacijo. Vse te očitke so znova nanizali na seji sveta pomurske razvojne regije.

Svetovalnica: V gozd po največ 2 kg plodov na dan

Če ste redni obiskovalec gozda, potem je bila tokratna Svetovalnica ravno pravšnja za vas. Z gozdarskim inšpektorjem, Igorjem Curkom, smo govorili o pomenu gozda, obnašanju v njem in pogostih kršitvah, ki se pojavljajo.

Filipinski kardinal: Ključnega pomena je razreševanje družbenih krivic

Na otoku Mindanao na jugu Filipinov vre že skoraj mesec dni. V spopadih med islamističnimi borci in vojsko je v tem času umrlo več kot sto ljudi, mesto Marawi, kjer je najhuje, je razdejano. Medtem ko je predsednik Rodrigo Duterte v kontroverzni izjavi opozoril na možnost izbruha državljanske vojne med kristjani in muslimani, je krajevna Katoliška Cerkev h krizi pristopila bolj...

Maše za domovino: Danes v ljubljanski stolnici, včeraj tudi v Rimu

Aktualno

V Zavodu sv. Stanislava še posebej...

Slovenija

Cerar iz Bruslja: Odločitve mednarodnih...

Komentarji

Ta nori junij

Še tri dni. Pa ne odštevam samo v imenu otrok, ampak tudi v imenu nas staršev. Ta nori junij. Komaj čakamo, da bo šole konec in...

Svet

Za Evropsko unijo ponudba Otoka o pravicah...

Slovenci po svetu

25-letnica Slovenije v svetu

Izseljensko društvo Slovenija v svetu letos obeležuje 25-lentico delovanja. To bo osrednja tema letošnjega Tabora Slovencev po svetu....

Radijski utrip

Svetovalnica: V gozd po največ 2 kg...

Maše za domovino: Danes v ljubljanski stolnici,...

Na Zaplazu vseslovensko letno srečanje posvečenih...

Pomurski župani z očitki nad državo, hočejo...

Svetovalnica: V gozd po največ 2 kg plodov na dan

Filipinski kardinal: Ključnega pomena je...

9. dan 15. počitnic RO: Slovo od črnogorske obale...

Prišel je dan slovesa. Začeli smo ga z zahvalno mašo za počitniške dni, za ljudi, s katerimi smo se srečevali in s prošnjo za srečno pot. Po zajtrku smo vzeli kovčke in vrnili ključe. Dnevi in doživetja na...

Skrunitev edine podzemne cerkve pri nas

Franc Donko iz gibanja Za otroke in družine je za naš radio poročal o skrunitvi edine podzemne cerkve pri nas in sicer cerkve pri Socerbu. Tam se je namreč preteklo nedeljo zbrala skupina 150 ljudi, ki jih je vodil zdravilec...

A štekaš? o potovanjih: Z manj denarja do več...

Na prvi poletni dan se je tema za oddajo »A štekaš?« ponudila kar sama od sebe. Potovanja so bila rdeča nit dvourne oddaje, ki je prinesla tudi veliko dobre glasbe, zbrali pa smo tudi domačo in tujo pesem tedna.

Molitveno bdenje za žrtve med migranti

Skupnost sv. Egidija je v sodelovanju z nekaterimi drugimi dobrodelnimi organizacijami nocoj pripravila molitveno bdenje v spomin na številne žrtve med migranti, ki so v zadnjih letih umrli v Sredozemskem morju ali drugje med svojim...

V občinah Kuzma in Brežice kot oreh debela toča...

Neurja, ki so včeraj zajela Slovenijo, so marsikje povzročile številne nevšečnosti - podrta drevesa, razkrite strehe, z vodo zalite objekte in tudi zemeljske plazove. Klestila je tudi toča, ki je precej prizadela občini Kuzma in...

Le še danes mogoče oddati podpis za referendum o...

Le še danes je mogoče oddati podpis v podporo referendumu o zakonu o drugem tiru. Njegovi pobudniki so sicer sporočili, da so jih že zbrali več kot 40 tisoč, kolikor jih potrebujejo za vložitev zahteve v državni zbor, a želijo...

Kmetje nasprotujejo mešetarjenju z zemljišči...

V občini Hoče - Slivnica so o gradnji proizvodnega obrata mednarodnega koncerna Magna povprašali tamkajšnje prebivalce. Od skupaj več kot 9.000 volilnih upravičencev jih je anketo izpolnilo nekaj nad 1.400. Od tega jih je 86...

Papež Južnemu Sudanu namenja sredstva za boj proti...

Pristojne agencije Združenih narodov po štirih mesecih od razglasitve lakote na severu Južnega Sudana ugotavljajo, da je najhujše mimo in da se razmere počasi izboljšujejo. A kljub temu v državi, ki jo že štiri...

Srečanje uslužbencev škofijskih Karitas

Končuje se šolsko leto, prav tako pastoralno. Ob tem različne skupine pripravljajo zaključna srečanja. Uslužbenci škofijskih Karitas so se danes zbrali na Kureščku. Sveto mašo je daroval ljubljanski nadškof...

Zvečer začenjamo 24-urno molitev za post in domovino

Končujemo devetdnevnico pred praznikom državnosti, ko smo razmišljali na temo Premagajmo brezbrižnost! Zvečer pa začenjamo 24-urno molitev in post za domovino. Neprekinjena molitev bo v ljubljanski stolnici in se bo jutri ob 18. uri...

Ameriški profesionalni nogometaši v Vatikanu

Papež je včeraj v avdienco sprejel člane profesionalne lige ameriškega nogometa. V nagovoru je poudaril pomen zvestobe in športnega duha, ki si ju igralci prizadevajo konkretizirati tako na igrišču kot v lastnem...

Janša: Pranje denarja v NLB dokaz, da Sloveniji...

Vodja poslanske skupine SDS Jože Tanko je predsednika državnega zbora Milana Brgleza pozval k spoštovanju ustave pri obravnavi zahteve za odreditev parlamentarne preiskave o pranju denarja v NLB. Kot je poudaril, se s tem že ukvarjata...

Europol in naša policija pozivata: Reci ne!

Življenje mladostnikov je močno vpeto v internet in sodobne tehnologije. Digitalni svet je skorajda že postal način njihovega življenja in osebnega razvoja. A brezskrbna uporaba vsega, kar ponuja, ima svoje pasti. Mladostniki lahko hitro...

8. dan 15. počitnic RO: Še zadnji zamahi v morju...

Dnevi na črnogorski obali hitro minevajo. Na počitnicah Radia Ognjiče običajno poskrbimo, da so zadovoljni tisti, ki se želijo odpočiti in se naužiti sonca, in tisti, ki radi „vandrajo“ naokrog. To dosežemo z dvema ali tremi...

Današnji molitveni namen:

Poslušalka vabi k molitvi v zahvalo za uspešno zaključeno šolsko leto in hkrati prosi za blagoslov njihove preiskušene družine.
Za vnuka, ki ima operacijo - za srečno operacijo in dobro okrevanje.
Za svaka, ki je na težki operaciji srca, da bi mu Bog dal zdravja in moč, da preživi.

Sporočite nam svoj molitveni namen!

vabljeni k ogledu vabljeni k ogledu vabljeni k ogledu